събота, 5 септември
Отслабвай умно с високо метаболитна диета
Диети

Отслабвай умно с високо метаболитна диета

0

Задължителното правило на високо метаболитната диета е, че трябва да се храните често – 5 пъти на ден, за да сваляте килограми, макар че за повечето хора това не звучи реално.

1

Здравословно хранене

Списък на публикациите и темите за Здравословно хранене. Научете онова, което търсите. Приятно гледане на любимите теми, идеи и препоръки касаещи Здравословно хранене.
  • Здравословно хранене - Лековити храни според Петър ДъновКое за какво е полезно

    Лековити храни според Петър Дънов

    30.08.20150

    Основателят на религиозно-философското учение предлага няколко основни храни, чиято консумация действа благотворно.

  • Здравословно хранене - Отказвам се от хляба! Какви са последиците?Хранене при проблеми

    Отказвам се от хляба! Какви са последиците?

    26.08.20150

    Благодарение на въглехидратите в хляба се поддържат оптимални нива на кръвната захар. Консумацията на хляб не трябва да се счита за враг номер 1 на здравословното хранене, а напротив - важното е да се приема в умерени количества хляб

  • Здравословно хранене - Червени зеленчуци и плодове за здравеКое за какво е полезно

    Червени зеленчуци и плодове за здраве

    22.08.20150

    Червените зеленчуци и плодове като череши, ягоди, боровинки, малини, диня, домати, червени чушки са любими на мнозина от нас. А най-хубавото е, че освен изключително вкусни те са и полезни за здравето.

  • Здравословно хранене - Стартира приемът на документи по програма Училищен плодЛюбопитно

    Стартира приемът на документи по програма Училищен плод

    18.08.20150

    От схемата Училищен плод ще могат да се възползват и тази година българските ученици. От днес започва приемът на документи за подпомагане по схемата Училищен плод.

  • Здравословно хранене - Полезните преработени храниКое за какво е полезно

    Полезните преработени храни

    09.08.20150

    В последно време преработените храни се сдобиха с лоша слава и то с право. Редица експерти съветват те да бъдат избягвани, ако наистина държим на здравето си. Има обаче преработени храни, които не само са вкусни, но и полезни

  • Здравословно хранене - Бавното хранене е ключът към здравето и тънката талияКое за какво е полезно

    Бавното хранене е ключът към здравето и тънката талия

    04.08.20150

    Хапването с по-бавни темпове ще ни накара да изядем значително по-малко количество храна, за разлика от бързото похапване, категорични са специалистите

  • Здравословно хранене - Храни, които засилват издръжливосттаХранене при проблеми

    Храни, които засилват издръжливостта

    31.07.20150

    Тялото на всеки, най-вече на активно спортуващите, се нуждае от подходящо подхранване. То трябва да предоставя на тялото подходящите хранителни вещества, които да спомогнат за възстановяването му. Суперхрани за засилване на издръжливостта

  • Здравословно хранене - Яжте повече влакинини, за да не огладнявате честоХранене при проблеми

    Яжте повече влакинини, за да не огладнявате често

    26.07.20150

    Ефектът на влакнините върху храносмилателния тракт и цялостното здраве са повече от впечатляващи. Те варират от подобряване функцията на червата до предпазване от тежки заболявания на храносмилателния тракт

  • Здравословно хранене - Алкално-киселинно храненеХранене при проблеми

    Алкално-киселинно хранене

    12.07.20150

    Ако внесем киселинно-образуваща храна, тялото започва да издърпва от запасите ни алкални елементи, за да може да неутрализира тази киселинност и да запази неутралното рН на кръвта и течната среда.

  • Здравословно хранене - Десет бона кеш, ако кръстите детето си КиноаЛюбопитно

    Десет бона кеш, ако кръстите детето си Киноа

    28.06.20150

    Американски ресторант решава да подкрепи и да насърчи здравословното хранене, като обещава десет хиляди долара награда на родителите, които кръстят отрочето си Киноа.

  • Здравословно хранене - Храни с нисък гликемичен индексКулинарни Съвети

    Храни с нисък гликемичен индекс

    13.06.20150

    Ако консумирате под 300 г зеленчуци на едно хранене, не е нужно да следите гликемичния им индекс, като за препоръчване са доматите, краставиците, листните зеленчуци, морковите, червеното цвекло, чушките, тиквичките и др.

Избрани

Популярно по Темата

  • Форум

  • Нови
  • Коментирани
  • Популярни
  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

Какво другите търсят

Полезна информация и съвети относно Здравословно хранене. Готвач.бг се грижи да въвежда редовно интересни материали. Имаш предложения или критика към портала? Свържи се с нас, ще бъдем доволни да подобрим и разнообразим нашата рубрика. Готвач.бг - най-подробният сайт за готварски рецепти, правилно хранене. Здравословно хранене, препоръки и идеи. За контакт с екипът на Готвач.бг пиши тук. Готвач.бг - тук готвачът си ти.