Плодовата диета вдига кръвнотоПлодовите диети увеличават риска от рисоко кръвно. За опасността от развитие на хипертония отговарна е фруктозата, която се съдържа в захарните храни, сокове, сладкиши, напитки.
Бирата и кръвнотоБирата е по-благоприятната алкохолна напитка от останалите, защото тя съдържа много повече хранителни вещества, като протеини, витамини В и минерали като магнезий, кадмий и желязо/
Продукти за сваляне на кръвното наляганеЦелината, броколите, сьомгата намаляват кръвното налягане. Ограничете продуктите, които съдържат голямо количество сол – сирене, салами и консервирани меса и зеленчуци.
Кръвното обича лютите чушкиЛютите чушки и други пикантни храни може да оказват положителен ефект върху кръвното налягане, установиха китайски учени от Военния медицински университет. Те съдържат капсаицин, който помага.
Хранителен режим при високо кръвноЛошите хранителни навици допринасят за увеличаване на кръвното налягане. Ако страдате от повишено кръвно налягане тук има някои практически предложения за подобряване на хранителните ви навици.
Най-здравословните готварски мазниниПерфектното олио за готвене трябва да е с високо съдържание на мононаситени и полинаситени мазнини. Предлагаме ви три полезни алтернативи на познатите зехтин и слънчогледово олио.
Последствията от неправилното храненеНеправилното хранене носи след себе си последствия, на които не обръщаме внимание или просто не забелязваме на време. Става дума за последици, които са опасни за живота ни.
Кафе при високо кръвноНе се страхувайте от употребата на кафе, ако имате високо кръвно налягане. Много изследвания опровергават досегашното схващане за вредното му въздействие.
Какво да правим при високо кръвноНе по-малко от половин час дневно трябва да сте физически ангажирани, за да се преборите с високото кръвно. Намалете консумацията на сол на не повече от шест грама на ден.
Морската храна пази бъдещите майки от депресияМорските храни предпазват жените в бременност от депресия. Учени установиха антидепресивните свойства на морски дарове, богати на Омега 3 мастни киселини, след изследване на 9960 жени.
Вредата и ползата от най-популярните напиткиКаква е вредата и каква е ползата от най-популярните напитки кафе, зелен чай, черен чай, газирани напитки, фреш. Любопитни факти и истини. Колко е допустимата норма кофеин на ден?
Бивол за дамата, броколи за съпруга йМъжете и жените имат нужда от различни хранителни вещества за организма си. Мъжът трябва да консумира стриди, домати, броколи, а дамата има нужда от биволско месо, тофу и ленено семе.
5 приничи да внимавате с кафетоС кафето трябва да се внимава. Прекалената употреба на кофеин води до безсъние, наркотична зависимост, висок холестерол, зъбна плака и високо кръвно налягане.