Сърцето не обича пържена риба

Пържена Риба

Обичате ли пържена риба? Сърцето ви със сигурност не я обича. Много е важен начинът на приготвяне на рибата най-вече за увеличаване на ползите от морския дар за стимулиране здравето на сърцето.

Жените, които рядко или никога не консумират риба имат с 30 процента по-висок риск от развитие на сърдечна недостатъчност от тези, които ядат 4 или повече порции на седмица. Но! За да не попаднете в рисковата група трябва да консумирате рибата печена във фурна или приготвена на огън или скара.

Храненето само с 1 порция пържена риба седмично е свързано с 48% по-висок риск от сърдечна недостатъчност.

Важно е да се фокусират върху здравословния начин на хранене и приготвяне на морските дарове. Консумацията на риба с тъмно месо като сьомга, скумрия и лефер, се свързва с по-малък риск от сърдечна недостатъчност, в сравнение с риба тон или бяла риба като треска и морски език.

Рибите с тъмно месо могат да бъдат особено полезни за здравето на сърцето, поради високото си съдържание на омега-3 мастни киселини. Смята се, че спомагат за понижаване на риска от сърдечно заболяване, като намаляват възпалението, кръвното налягане и увреждането на клетки.

Атлантическата сьомга пък съдържа около 3-6 пъти повече омега-3 мастни киселини, отколкото риба треска или морски език.

Всичко това трябва да ви наведе на мисълта, че редовната консумация на риба като част от балансирания хранителен режим, е в полза за доброто ви здраве.

5 1
4 2
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Васко
Васко
10.05.2013 12:39
Любопитен съм да разбера кой е авторът на това информационно бижу?Бих му задал няколко въпроса:
1.Коя е базата от която се прави анализ, че сме с 30 или 48% в по-рискова група?
2.Кой е направил тези изследвания , които авторът поднася като реална информация?
3. Време е да започнете да поднасяте на читателите коректна информация, базирана на научни изследвания и статистически такива, а не да шашкате навалицата с измишльотини.
7
0