Как да останем млади дълго

Здравословна Закуска

За да останете по-дълго време млади, трябва да се храните предимно с пресни зеленчуци и плодове, а десертите да замествате със сушени плодове.

Закусвайте с овесени ядки, накиснати от вечерта във вода, в които добавете сушени плодове и малко прясно мляко. Редовно пийте чай от шипка без захар, за да усвоите всички витамини от него.

Няколко лъжици овесени ядки дневно, един домат, един портокал, чаша чай и йогурт, допълнени от месо и млечни продукти, както и от една салата, гарантират, че дълго време ще изглеждате млади и красиви.

Сред продуктите, които действат подмладяващо, са боровинките, броколите, овесените ядки, портокалите, тиквата, соята, фасулът, сьомгата, спанакът, черният и зеленият чай, доматите, пуешкото месо, ядките и киселото мляко.

Всички тези продукти трябва да се консумират поне четири пъти седмично, за да действат на организма. Друга тайна за запазване на младостта е да се смеете поне пет пъти дневно.

Ако вече е минал тридесетият ви рожден ден, задължително всеки ден трябва да изпивате след ставане и преди лягане еликсир на младостта, който се приготвя от различни видове билки.

Здравословно Хранене

Смесват се двеста грама лайка, сто грама жълт кантарион, сто грама пъпки от бреза и се заливат с половин литър гореща вода. След двадесет минути се прецеждат. Пие се по една чаша всяка вечер с една лъжичка мед и една чаша сутрин на гладно, отново с мед. Пие се един месец и на всеки четири години се повтаря.

Колкото и добре да изглежда лицето ви, ръцете ви ще издадат истинската ви възраст. Някак си не успеем да уловим момента, в който костите на китките изпъкват и кожата се набръчква.

Редовно мажете кожата на ръцете си с мазен крем, за да я защитите от влиянието на времето и на различните почистващи препарати, които използвате в домакинството. Можете да мажете кожата си със зехтин и да нахлузвате памучни ръкавици, с които да спите.

5 3
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати