Калории в различните напитки

Калории в различните напитки

Напитките са мощен инструмент, който може да подобри или да развали вашата диета. Не е задължително да изядеш нещо, за да погълнеш калории, тях можеш да си ги набавиш и като пийнеш някоя друга напитка.

Въпреки, че соковете са опаковани от хранителни вещества, които са от съществено значение за нашите ежедневни изисквания към храната, то ако сте на диета може да се окаже, че да изядеш един плод е доста по удачно решение отколкото да изпиеш чаша сок от него. Една ябълка ще ви даде по-голямо чувство за ситост отколкото чаша сок от ябълки, а и същевременно ще осигури на организма ви повече фибри и хранителни вещества.

Повечето хора се опитват да ограничат приема на калории, като се съсредоточават върху храните които ядът, но другият начин да намалите приемът им е да помислите над това което пиете. Калориите в напитките не са скрити, те са изобразени върху етикетите им, но въпреки това много хора не осъзнават колко калории може да им донесе консумирането на една напитка. За това ето една малка извадка на калориите, съдържащи се в 100 милилитра на едни от най-употребяваните напитки.

  • Ябълков сок, неподсладен – 42 ккал.
  • Бира, лайт – 103 ккал.
  • Бира, обикновена – 153 ккал.
  • Сок от моркови – 94 ккал.
  • Шампанско – 200 ккал.
  • Газирана напитка - 42 ккал.
  • Доматен сок - 13 ккал.
  • Зеленчуков сок – 25 ккал.
  • Диетична сода – 0 ккал.
  • Зелен чай, неподсладен – 28 ккал.
  • Сок от кайсии – 56 ккал.
  • Яйчен шейк - 343 ккал.
  • Джин – 82 ккал.
  • Гроздов сок – 54 ккал.
  • Сок от грейпфрут – 40 ккал.
  • Лимонада, със захар – 395 ккал.
  • Портокалов сок – 105 ккал.
  • Нектар от папая – 142 ккал.
  • Кафе, без захар – 2 ккал.
  • Кафе, с мляко – 58 ккал.
  • Сок от ананас – 48 ккал.
  • Компот, различни видове – 20/130 ккал.
  • Сок от вишни – 47 ккал.
  • Сок от касис - 40 ккал.
  • Турско кафе – 202 ккал.
  • Чай с лимон – 43 ккал.
  • Черен чай – 0 ккал.
  • Ром - 82 ккал.
  • Водка – 82 ккал.
  • Уиски – 82 ккал.

5 2
4 3
3 0
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати