Подходяща закуска за деца

Подходяща закуска за деца

Закуската е посочвана като най-важното хранене за деня, и то поради ред убедителни причини. Тя осигурява хранителните вещества и енергията необходими на организма за целия ден.

Децата, които се хранят ежедневно със здравословна закуска, показват подобрение на физическото си здраве, на мозъчната функция, на постиженията в училище и подобряване на паметта. За това балансираната закуска, която включва здравословни храни е идеална за деца и възрастни.

Здравословните ястия за закуска са от решаващо значение. Видовете храни и хранителни вещества, необходими на едно дете за закуска са нужни за поддържане на правилното функциониране и развитие на физическото и психическото състояние на детето. Ето няколко предложения за подходяща закуска за деца.

1) 3/4 чаша сварена пшеница с 1/2 нарязан банан отгоре. Сервирайте с 1/2 чаша мляко.

2) 1 препечена филия пълнозърнест хляб, гарниран с 2 супени лъжици фъстъчено масло. Поръсете и няколко стафиди отгоре. Сервирайте с 1/2 чаша портокалов сок или 1/2 чаша ябълков сок.

3) 1/2 чаша овесена каша, гарнирана със стафиди. Сервирайте с 1/2 чаша прясно мляко и 1 филийка пълнозърнест хляб, гарнирани с плодове.

4) 1 парче пица, поднесена с 1/2 чаша портокалов сок и 1/2 чаша пресни боровинки, ягоди или нарязан банан.

5) 1 кифла, поднесена с 1/2 чаша ананас и 1/2 чаша прясно мляко.

6) 1 тост, гарниран с 1 супена лъжица маргарин и парче шунка. Сервирайте с 1/2 чаша ябълково пюре или извара и 1/2 чаша мляко.

7) 1 твърдо сварено яйце, поднесено с 1/2 филия препечен пълнозърнест хляб, гарнирани със ситно настъргано сирене чедър. Сервирайте с 1/2 чаша портокалов сок.

8) 1/2 чаша извара, гарнирана с 1 чаена лъжичка препечен пшеничен зародиш. Сервира се с 1/2 чаша зеленчуков сок и прясно грозде.

9) 1 плодово кисело мляко. Сервирайте с 1/2 чаша портокалов сок, 1 препечена филия пълнозърнест хляб и парче шунка, гарнирани с 1 чаена лъжичка маргарин.

10) 2 бъркани яйца, 1 филия препечен хляб, намазана с 1 чаена лъжичка маргарин, Сервирайте с 1/2 нарязан банан и 1/2 чаша 100% сок от червена боровинка.

11) 2 палачинки гарнирани с 1 чаена лъжичка сладко или извара. Поръсете с канела. Сервира се с 1/2 чаша 100% плодов сок.

12) 1/2 грейпфрут се поръсва с малко количество захар. Сервира се с пшеница тост гарнирани с 2 супени лъжици бадемово масло и 1/2 чаша сок или мляко.

5 1
4 4
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати