И Макдоналдс пусна черен бургер

Черен бургер

Черен хамбургер, който е оцветен с помощта на мастило от сепия пуснаха в японски Макдоналдс. Сандвичът се казва именно по този начин – мастило от сепия и ще струва на всеки, който е любопитен да го опита, 3.40 долара.

Всъщност черното хлебче идва в отговор на черния хамбургер, който конкурентите на Макдоналдс – Бъргър Кинг, са пуснали по-рано. Разликата между двата хамбургера е в това, че от Бъргър Кинг са използвали въглен от бамбук, за да оцветят филийките.

По тази причина сандвичът им е с по-черен цвят, отколкото на Макдоналдс. Всъщност хамбургерът на Макдоналдс изглежда по-скоро тъмно кафяв, а от веригата за бързо хранене обясняват, че мастило от сепия допълва менюто на ресторанта заради предстоящия Хелоуин.

Според различни информации през последната една година Макдоналдс претърпява известен срив в своите продажби. Основната причина е, че хората все по-често се обръщат към здравословните храни и обръщат гръб на полуготови храни или на такива, които не се считат за полезни за организма.

Насочването на повечето хора към по-различни продукти накара веригата за бързо хранене да започне да разнообразява менюто си в отговор на исканията на своите клиенти.

От Макдоналдс са организирали в ресторантите им да има специални вегетариански места. Освен това започват въвеждането на технологични иновации в обслужването – например възможността човек да си направи поръчка с помощта на таблет.

Новата хрумка ще дава възможност на всички любители на веригата за бързо хранене да добавят каквото си пожелаят в хамбургерите и да виждат колко калории има всяка от гарнитурите.

Когато приключат със своята поръчка, служители на ресторанта донасят храната на масата на клиента. Някои потребители намират идеята за много интересна, тъй като тя дава възможност на клиентите спокойно да си изберат това, което предпочитат.

Освен това общуването им с персонала се свежда до минимум, което според голяма част от клиентите на веригата за бързо хранене е по-добрият вариант.

5 1
4 2
3 1
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати