Закуска

Супер здравословни закуски

Закуската е най-важното хранене за деня. Тя дава сили, енергия и тонус за предстоящия ден. Ето защо освен засищаща закуската ви трябва да бъде и здравословна. Тук ще намерите идеи за едни от най-здравословните закуски.

От най-добрите решения за закуска е кисело мляко с различни плодове и ядки. Най-добре е да използвате и цедено кисело мляко или сами да си изцедите вашето любимо мляко. За целта го сложете в тензух за през нощта и на сутринта е готово.

Изберете любимата си комбинация, за да посягате с желание към вкусната си закуска. Докато през лятото любимите плодове са пресни, то през есента и зимата най-добре заложете на замразените.

Ако киселото мляко с плодове не ви засища, то добавете към него и малко овесени ядки. Така ще сте сити за по-дълго време.

Според специалистите здравословната закуска включва 300 калории, съответно - пълнозърнести въглехидрати, млечни продукти с високо съдържание на калций и плод. Освен киселото мляко с плодове подходящи закуски, базирани на тази формула са:

закуски

- Нискомаслено кексче/мъфин, парче плод и чаша лате с обезмаслено мляко;

- Чаша обезмаслено кисело мляко, филия пълнозърнест хляб и пресни боровинки;

- Пълнозърнеста филийка с меко сирене и мармалад;

- Праскова и чаша кисело мляко;

- Плодово смути – за целта в блендера сложете шепа ягоди, един банан, шепа лед и протеинова пудра. Консумира се с чаша кисело мляко;

Варени яйца

- Бъркани или варени яйца - те са пълни с протеини и зареждат с енергия от сутринта, филия пълнозърнест хляб, свежа плодова салата и чаша обезмаслено прясно мляко;

- Купа кафяв ориз, киноа, елда, ечемик или ръж, подсладен с лъжица мед, шепа стафиди, щипка канела.

Освен подходяща храна, за да си подсигурите нужната енергия, пийте по една до три чаши неподсладен портокалов сок всяка сутрин. Той има високи нива на витамин С, които повишават имунитета и намаляват нивата на холестерол.

Нужна ви е и чаша зелен чай - той неумолимо бори излишните килограми и дава енергия за целия ден. Освен това трябва да ядете по половин грейпфрут два пъти в седмицата.

  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

3
Общо 4 гласували
5 1
4 1
3 0
2 1
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
читател
читател
04.03.2016 00:33
"плодова салата и чаша обезмаслено прясно мляко" - много лоша комбинация. Внимавайте как комбинирате храните, за да си нямате стомяшно-чревни неразположения. Да не говорим, че обезмасленото мляко далеч не е здравословен продукт.
2
0

Избрано

От другите сайтове

Свързани Рецепти