Най-полезните зимни храни

1 от 4 Снимки

1.Нар


Кой не обича вкусния баланс между сладко и кисело, който нарът притежава? Може да консумирате плода самостоятелно, да добавите няколко зрънца в купичка с кисело мляко или пък в обикновена салата. Освен това на пазара вече се предлага и прясно изцеден сок от нар. Пиенето на чаша от вълшебната течност сутрин ще снабди тялото ви с необходимото количество калий;

Половин чаша семена от нар съдържат 70 калории, 3 грама фибри, 16 грама въглехидрати, както и фолиева киселина. Екзотичният плод е богат на мощни антиоксиданти, които могат да помогнат за предотвратяването на някои видове рак, включително на простатата и кожата;

Зимата е времето от годината, в което върлуват най-много вирусни заболявания и грип. Ето защо днес ви предлагаме списък с няколко достъпни храни, благодарение на които може да повишите имунната защита на организма си.

Ако започнете деня си с чаша сок от нар или вкусно мюсли с парченца киви в него, ще дадете на тялото си витаминозен старт в студения зимен ден.

За обяд купичка топла леща или боб чорба ще ви засити, ще се погрижи за доброто ви храносмилане и ще защити тялото ви. Не е лоша идея и да започнете да пиете следобедното си кафе с канела. В галерията горе събрахме 4-те най-добри хранителни продукти за тази зима.

5 4
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати