Месо

Кога е най-здравословно да се яде месо?

Независимо че напоследък вегетарианският начин на живот стана изключително популярен, учените продължават да говорят за незаменимите ползи от месо. Месните продукти съдържат протеини, минерали, витамини и мазнини.

Месото е ценен източник на лесноусвояемо желязо. От него можем да си набавим още фосфор и калий. Можем да си набавим от месото селен и цинк, които също са изключително необходими. Богато е витамин В-комплекс.

Като най-здравословни диетолозите посочват агнешкото, пилешкото, заешкото и пуешкото месо. В определени количества нетлъстото свинско месо също е полезно, тъй като то е доста богато на витамин В1. Източник е и на витамин А и витамин D.

Според тях похапването на месни продукти спомага за изграждане на мускулите и спомага за това да се чувстваме енергични и заситени. Кога обаче е най-благоприятно за нас да похапваме месо и защо?

С този въпрос се зае екип от учени. Според специалистите най-подходящото време за ядене на месо е обяд и по-конкретно периодът между 13.00 и 14.00 часа.

Меса

Прието в този интервал месото ще ви дари с невероятен енергиен заряд и ще можете с лекота да свършите всички важни задачи, оставащи ви до края на деня.

Ако се чудите на какъв вид месо да заложите, изберете пилешко, пуешко или риба. Тъй като те са най-леки, след обедно похапване няма да усетите чувство на тежест.

Избирайте също така ястия, които са печени или варени. Пържените и прекаленомазните блюда също не биха ви били от голяма полза.

Внимавайте още и какво похапвате през следобедните часове, както и вечер, непосредствено преди лягане, защото в противен случай можете да усетите негативите от похапването му. Учените отбелязват, че прието в този период, месото става по-трудно за разграждане от организма.

Ето защо е добре след 18.00 часа да се приемат свежи салати. Всъщност според някои диетолози вечер е желателно да не се яде нищо, но както сами знаете, за мнозина това се оказва невъзможна мисия.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати

От другите ни сайтове

Свързани рецепти