Кисело мляко с боровинки

Забравете за пролетната умора с тези 5 храни

С идването на пролетта много хора, особено тези, податливи на влиянието на климатичните условия, се борят с проблеми като хронична умора, увеличава се нуждата им от сън и не на последно място страдат от липса на концентрация и енергия.

А с наближаването на лятото много от нас се стремим да загубим някое и друго кило и се полагаме на драстични диети за бърз и ефективен резултат. Въздържаме се от сладки и десерти, което допълнително допринася за чувството на депресия и раздразнителност.

За да избегнем тези симптоми и състояния на организма е необходимо да включим в дневната си диета някои от тези полезни и витаминозни храни.

Боровинки

Боровинките се смятат за един от най-мощните антиоксиданти, които стимулират притока на кръв и кислород до мозъка и по този начин може да повишим концентрацията и паметта си за следващите 5 часа.

Черен шоколад

Черният шоколад с високо съдържание на какао има наличие на антиоксиданти и магнезий, които стимулират производството на серотонин и ендорфини, подобряващи настроението. Освен това малките количества кофеин ще ни помогнат да бъдем бдителни и енергични.

Цитрусови плодове

Цитруси

Съдържащия се витамин С в цитрусите може да подобри енергийните нива в организма, а вдишването на аромата им повишава настроението и намалява стреса.

Семена

Слънчогледовите и тиквени семки са източници на витамини от В групата, съдържат протеини, магнезий и желязо, които премахват чувството на слабост.

Кисело мляко

Подобрява храносмилателната система и е отлична храна при умора и раздразнителност.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати