Малките решения всеки ден, които оказват голямо влияние на здравето

Здравословно хранене

Малките решения, които ежедневно взимаме, указват голямо влияние върху нашето здраве. Понякога правилният избор е очевиден, но в много случаи - не. Ето няколко малки колебания, както и техните отговори, които ще ви донесат по-добро здраве и по-добър живот:

Пресни домати или доматен сос?

Доматен сос

Доматен сос - доматите са богат източник на ликопен, антиоксидант, за който се смята, че помага в превенцията от няколко вида рак. При готвенето им се освобождава много по-голямо количество ликопен, който може да се абсорбира от тялото. За максимален ефект най-добре е в доматения сос да добавите и малко зехтин. Доматеният сос съдържа повече ликопен отколкото суровия домати.

Бекон или наденица?

Бекон

Бекон - пърженият бекон има по-малко калории от обикновените колбаси. Най-добре е, преди да изпържите, да изрежете кората и малка част от мазния слой.

Пресни или сушени плодове?

Пресни плодове - сушените плодове са практични и можете да ги носите почти навсякъде, за да ви служат като закуска. Но когато имате възможност, яжте пресни плодове. Тя съдържат по-голям процент вода, което означава, че ще бъдете сити по-дълго време.

Сушените плодове или ядки?

Сушени плдовое и ядки

Ядки - ядките наистина имат повече калории - 30 грама ядки има около 167 калории, а в 30 грама сушени плодове има около 69 калории, но те имат по–голямо количество витамин Е, протеини и фибри. Когато трябва да избирате, решете - ядки. Перфектният избор е микс от ядки и сушени плодове.

Кафе или чай?

Кафе и чай

Чай - липсва ви енергия, така че искате да се ободрите с чаша кафе? Ще направите по-добрия избор, ако изпиете чаша зелен или черен чай. И чаят съдържа кофеин, който ще ви разсъни, а освен това зеленият и черният чай са богати на антиоксиданти и играят важна роля в превенцията на различни заболявания.

Пресен чесън или чесън на прах?

Чесън

Пресен чесън - според изследователи от Станфордския университет активната съставка в чесъна - алицин, лесно може да бъде унищожена при преработката, така че най-добре е да използвате пресен чесън.

Ягоди или боровинки?

Ягоди и Боровинки

Боровинките - никой не може да отрече факта, че и двата плода са изключително полезни за здравето. Но когато трябва да ги сравняваме, предимство имат боровинките. Боровинките съдържат много повече фибри от ягодите, много повече витамин Е, а също и вещества, които са добри за паметта.

Броколи или карфиол?

броколи

Броколи - броколите съдържат двойно повече фибри от карфиола.

Ябълка или портокал?

Ябълки

Ябълка - ябълките носят много повече ползи за здравето в сравнение с портокалите. Ябълките подобряват храносмилането, помагат за отслабване, намаляват холестерола и подобряват функционирането на белите дробове.

Вино или джин тоник?

Wino

Вино - всички сме чували или чели колко е здравословно виното. Не само че влияе положително на здравето, но ако предпочетете виното, ще въведете по-малко алкохол в кръвта.

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати