Пет вкусни мазни продукта, незаслужено набедени за вредни

1 от 5 Снимки

Пържоли


Може да хапвате 3-4 пъти седмично сочни телешки или свински пържоли, без това да се отрази по никакъв начин на фигурата или здравето ви. Препоръчваме ви все пак да избирате добре приготвени, не твърде препечени и без кожа и тлъстини пържоли.

Трупането на килограми не се дължи на пържолите, а на богатата въглехидратна гарнитура, с която обикновено ги гарнираме, затова препоръчваме да замените картофите със свежи зеленчуци по избор.

Отвсякъде ни втълпяват, че мазнините са вредни. Каквото и да решим да хапнем, все ни уверяват, че е без мазнини. От телевизора и в интернет пространството надничат диетолози, кардиолози и други -ози, които ни втълпяват, че колкото по-малко мазнини, разбирайте съвсем никакви, поемаме, толкова по-добре е за нашето здраве.

Но след години на проповеди за вредата от мазнините учените са на път да променят позицията си и да застанат на коренно противоположната позиция.

Заслуга за това има британският кардиолог Асим Малхотра и неговата работа, която разрушава мита за вредата от наситените мазнини. Малхотра е категоричен, че дългогодишната политика към насърчаване на понижаването на холестерола не просто е била безполезна, но е била изцяло погрешна и именно тя е основната причина за ръста на сърдечно-съдовите заболявания през последните десетилетия.

Според д-р Малхотра, когато производителите ограничат наличието на наситени мазнини в продуктите си, те се опитват да компенсират вкусовите им качества с добавяне на захар и въглехидрати. Не е за пренебрегване и фактът, че калоричността на мазнините е силно преувеличена, а без мазнини нормалната работа на организма е невъзможна.

Затова следващия път, когато видите някое от тези ястия, не се колебайте, а пратете по дяволите диетолозите, защото потенциалните вреди от него са не само преувеличени, но и недоказани /разгледай галерията горе, за да се убедиш/.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати