Отрупаната маса е тук. Ето с какво да внимавате

1 от 7 Снимки

1. Не се хранете като за последно


Никога не трябва да опитваме да наваксаме с храненето за сметка на пропуснатото през последните месеци. Не се хранете като за последно. Храните, които е добре да заобикаляме отдалеч, са полусуровите меса и колбаси;

Празниците винаги са били свързани с маси, отрупани с всевъзможни лакомства. За да не прекаляваме и да не развалим най-хубавия период в годината, то е добре да следваме правилото – вредна храна няма, има вредни дози.

Грешките в храненето в периода на празниците най-често стават неволно. Диетолозите обръщат внимание на няколко основни момента, с които трябва да внимаваме при избора и приготвянето на храната, и които може да видите в галерията горе.

Сред храните, които могат да доведат до алергични реакции, най-често са не особено популярните у нас миди и раци. За да не се стига до повръщане, след като сте хапнали вкусния деликатес, то ги купувайте само от места, където произходът им е гарантиран.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати