Банани с мед и други храни за добър сън

1 от 5 Снимки

1. Банани с мед


Въпреки че са смятани за храна, която повишават енергията, бананите са богати на магнезий, който отпуска мускулите. В тях има богато съдържание на серотонин и мелатонин, които насърчават съня. От друга страна само една чаена лъжичка мед е достатъчна за стимулирането на производството на мелатонин в мозъка и намаляването на нивата на орексин (веществото, което ни държи будни). Така комбинирайки двата продукта, ви се гарантирате сигурна доза здравословен сън;

Лавандула на възглавницата, медитация, успокояващи звуци – има буквално стотици трикове за по-добър нощен сън, но колко от тях са ефективни? Според все повече експерти най-добрият начин за осигуряването на ползотворната почивка е начинът, по който се храним.

Стане ли въпрос за хубав сън, храните могат да се разделят условно на две основни групи – такива, които ще ни разсънят и ще ни попречат да се наспим, и такива, които ще ни накарат да се пренесем бързо в страната на сънищата и да се върнем в добро здравословно и психическо състояние, готови за постижения на следващия ден.

Изследвания показват, че близо една трета от хората страдат от безсъние. Точно и затова в следващата галерия ви представяме няколко кулинарни хитринки за по-добър сън.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати