Спасението след грип идва с тези съвети

1 от 4 Снимки

1. Хидратиране


Определено пиенето на вода често през целия ден, но в по-малки количества, ще ни бъде от полза. Минералната вода също е подходяща, защото е богата на бикарбонат, защото инфекцията предизвиква междуклетъчна ацидоза. Билковите чайове освен по време на самия грип се препоръчват и по време на възстановяването след него. Може да се консумират сладки напитки и солени бульони;

Към края на зимата и след зимния грип тялото ни е изтощено. Умората е нормално състояние за хората, прекарали грипни заболявания, особено с тежка температура. Вирусните инфекции оставят в нас чувство за отпадналост, и то за по-дълъг период.

Причината е верижната реакция, която предизвикват вирусите в организма ни и те най-често обхващат мускулите и намаляват силата им, което ни носи чувство на отпадналост.

След като сме се излекували от грип, никак не е препоръчително да започнем да спортуваме, тъй като сърцето може да реагира зле на такова натоварване. Погрешно е твърдението, че ако започнете с физическото натоварване по-бързо, ще се справите с чувството на умора. Дори напротив - по този начин може да си предизвикате проблеми с черния дроб и имунната система.

За да се защити организмът от вирусната атака, той има нужда от повече почивка. Ето и няколко начина /виж галерията/ как по-бързо да се справим с трудното възстановяване след тежко прекараната грипна инфекция.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати