И ето така просто напълнявате от закуската си

1 от 5 Снимки

1. Кафе


Замисляли ли сте се за всички неща, които добавяте в кафето си. Сметана, шоколадови пръчици, пенливо мляко, сиропи за вкус – така тази безобидна течност се превръща в калорийна бомба още в ранни зори. Една подобна напитка добавя към закуската до 400-600 калории.

Сладкото кафе обикновено върви с още сладки неща, което прави закуската невероятно калорична. За да избегнете всичко това, заложете на класическо чисто кафе или капучино с нискомаслено мляко. Ако ви горчи, може да подсладите със стевия или подсладител.

Закуската е най-важното хранене. Похапвайки в ранните часове, ние сме сити за по-дълго и приемаме по-малко храна през останалата част от деня. Всички тези убеждения, с които сме закърмени, могат да се окажат заблуда. Ако сте дебели, а не откривате реална причина за това, може би всичко се крие именно в закуската ви.

Възможно ли е да дебелеем заради закуската? Отговорът е Да. В забързаното ежедневие повечето от нас са свикнали да стават рано и по стар здравословен начин – да закусват. В първото похапване на деня добавяме повечко калории – хранителни и качествени, които да ни дадат стартова енергия за деня. Това обаче може да ни изиграе лоша шега.

Закуската по правило не трябва да надвишава 350 и 450 калории. Масово обаче хората са свикнали да я превръщат в калорийна бомба, която на пръв поглед изглежда здравословна. Къде бъркате, разберете от галерията горе.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати