Бета-глюканите и къде да ги открием

1 от 3 Снимки

1. Ферментирали храни и водорасли


Тези храни са особено полезни на дрожди. Това ги прави прекрасен източник на бета-глюкани. Те се откриват в големи количества и в бирената и хлебната мая. Приемът им намаляват симптомите на грип и настинка, подобрява настроението и пази от неврологични заболявания;

Бета-глюканите са хранителни елементи, изключително полезни за човешкото тяло. Има много храни, в които можем да ги открием.

Хранителните съединения носят множество важни ползи за здравето на целия организъм. Бета-глюканите участват активно в подобряването на функцията на имунната система. Те понижават холестерола, намаляват риска от инфекции, диабет и рак. Макар да са пръв приятел на тялото ни, те са слабо популярни и рядко търсени целенасочено.

Храните, богати на бета-глюкани, трябва да се включват по-често в ежедневното меню. Така ще си доставите най-важните хранителни вещества за организма. Освен това ще го предпазите от множество рискове. Кои са те, разберете от нашата галерия.

Преди да се впуснете в търсене на посочените храни, имайте предвид, че те невинаги са еднакво богати на бета-глюкани. За да получите реални ползи от тях, ще трябва да изядете големи количества, и то за продължителен период от време. Това обаче в някои случаи крие рискове от надвишаване на дневния калориен пример, така че внимавайте. Хранете се балансирано и с мисъл и ще успеете да извлечете всички ползи от приеманата храна.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати