Немлечните храни, съдържащи калций

1 от 6 Снимки

1. Бял боб


Белият фасул не само е изключително богат на полезни протеини, желязо и фибри, но той съдържа буквално огромни залежи от калций. С една стандартна порция боб човек си осигурява близо 175 мг калций. Ако не харесвате бял боб, в зеления има също нужното количество от елемента.

Калцият е от изключително значение за организма ни, особено за децата, които тепърва се развиват. Редовното му включване в хранителния режим на възрастните хора помага за поддържането на здрава костна структура и мускулната функция.

Препоръчителната дневна доза калций за хората между 19 и 64 години е 700 милиграма, макар и че тези, които я спазват, са малко. Основните източници на важния елемент са млякото, сиренето, кашкавалът и останалите млечни продукти.

Точно поради тази причина хората, имащи лактозна непоносимост, и веганите срещат огромни трудности в набавянето на необходимите за организма им количества калций.

За щастие природата ни е дарила с много други начини да си набавяме важния елемент по естествен начин, без да ползваме помощта на фармацевтите. В следващата галерия вижте кои са немлечните храни с най-високо съдържание на калций. Някои от тях могат доста да ви изненадат.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати