С тези храни завинаги ще преборите безсънието!

1 от 3 Снимки

1. Храни, съдържащи магнезий


Задължителен е за правилното функциониране на мускулите, за здравите кости и при регулирането на кръвното налягане. Магнезият помага и при безсъние. Той отпуска мускулите и предизвиква онова приятно сънливо усещане, което ни унася. Можем да си го набавим със спанак, кашу и бадеми.

Здравословното хранене е важно за правилното функциониране на цялото тяло. То е определящо и за качеството на нашия сън. Ако не можете да заспивате лесно, то е време да направите промени в менюто си.

В съвременния свят проблемът с липсата на достатъчно сън става все по-сериозен. Ново проучване във Великобритания показва, че жителите на Острова редовно не си доспиват. Но това неприятно явление не се забелязва само в Обединеното кралство, а и у нас.

За щастие проблемът не е неразрешим. За да се справим с него, е добре да заложим на определени групи храни. Всички ние се нуждаем от комбинация от три основни елемента - магнезий, витамин В-комплекс и витамин D.

Те могат да бъдат набавени лесно чрез храненето, както и под формата на хранителни добавки. Вижте в нашата галерия чрез кои продукти да ги получите и съответно да се справите с безсънието.

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати