Важни правила за вкусен и здравословен Коледен пост

1 от 5 Снимки

1. Старайте се всекидневно да си осигурявате белтъчини


Похапването на млечни продукти, яйца и месо е много лесен начин за набавяне на белтъчини, но по време на пост се налага да потърсите тяхна алтернатива, за да не лишавате организма си от тези ценни вещества. Добрата новина е, че белтъчини можете да получите още от суровите ядки /кашу, бадеми, фъстъци/, граха, боба, лещата, нахута, булгура. С тях пък можете да приготвите невероятно вкусни предложения, които ще ви накарат да забравите за липсата на месото.

На 15-ти ноември започва Коледният пост за християните, който по правило продължава 40 дни. Както знаете, при него се консумира основно растителна храна /рибата е позволено само в определени дни/, а месото, яйцата и млечните храни не са разрешени.

Друго характерно за поста е въздържанието от алкохол, отрицателни думи и лоши помисли. В комбинация с растителната храна този режим помага на тялото да се освободи от излишните килограми и токсини, а на душата – да се пречисти.

Независимо дали спазвате постите заради религиозните си възгледи или по други причини, добре е да знаете някои важни правила, свързани с тях. Ако те не се вземат предвид, има риск да навредите на тялото си, а не да му помогнете.

Вижте кои са тези прости принципи в нашата галерия и се информирайте, преди да изключите определени храни от менюто си. С тяхна помощ ще се храните вкусно, разнообразно и полезно дори и без любимите колбаси.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати