Яжте тези 15 пълни с магнезий храни срещу болести на сърцето

1 от 15 Снимки

1. Тъмно листни зеленчуци


Тъмните листни зеленчуци са от съществено значение за нашата диета, защото те добавят магнезий, но и защото са здравословни и осигуряват много хранителни вещества и витамини за други аспекти на вашето благополучие. Бейби спанакът, зелето, зелените зеленчуци и други тъмни листни зеленчуци са от съществено значение за здравословното хранене.

Има повече от 3751 места за свързване на магнезия в тялото ви - толкова много, защото тялото ви се нуждае от магнезий за повече от 300 биохимични функции, включително за клетъчното здраве и регенерация. Адекватното количество магнезий в организма ви също може да ви помогне да контролирате нивата на кръвната захар, да подобрите функционирането на нервите и енергийния метаболизъм, да регулирате кръвното налягане, да произвеждате повече антиоксиданти и да контролирате протеиновия синтез.

Вероятно не знаехте, че магнезият е толкова важен за вашата диета, нали?

И когато нямате достатъчно магнезий във вашето тяло, вие сте изложени на риск от фибромиалгия, остеопороза, мигрено главоболие, хормонален дисбаланс, сърдечен удар, хронична умора, депресия и тревожност, диабет тип II и много други здравословни проблеми.

За да се предпазите от тези проблеми, всичко, което трябва да направите, е да знаете кои са най-богатите на магнезий храни и да ядете повече от тях! Така че, без да се ви бавим повече, прочетете тук кои са те.

Магнезият вероятно не е номер едно в списъка ви с хранителни вещества, но както ще видите, трябва да бъде. Следващия път, когато сте гладни, помислете за силата на магнезия и защо тялото Ви се нуждае от него, а след това се докоснете до една от 15-те храни, пълни с магнезий, които може да видите в нашата галерия. Вашето тяло ще ви благодари.

5 2
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати