Минус 5 кила с чаена диета

Минус 5 кила с чаена диета

Едноседмичната диета с чай е подходяща за вас, ако сте решили да стопите набързо няколко килца преди морето. Ако обаче сте боледували скоро или пък спортувате активно, в никакъв случай недейте да прилагате този хранителен режим.

Диетата не действа на принципа на разделното хранене, а на внимателно подбрания хранителен състав и свойствата на хранителните продукти.

Важно! Пийте вода, колкото е указано по-долу, защото благодарение на нея ще стопите повече килограми, а и ще изгладите бръчките и целулита.

Според авторите на диетичния режим, с него ще стопите средно 5 килограма, но може и повече.

Минус 5 кила с чаена диета

Пийте най-малко по литър и половина, а дори и 2, вода на ден. Можете да прибавяте следните съставки и подправки към диетата: подправки, сол, пипер, лимон, оцет, соев сос, горчица и кетчуп.

След приключване на диетата яжте плодове и зеленчуци, може и леки салати без много мазнина в продължение на две седмици. След това повторете диетата за още 7 дни.

Закуска

Първи ден - Чаша чай или безкофеиново кафе, задължително с четвърт литър вода.

Втори ден - Чаша чай или безкофеиново кафе с четвърт литър вода + една солена бисквита.

Трети ден - Чаша чай или безкофеиново кафе с четвърт литър вода + една солена бисквита или препечена филия.

Четвърти ден - Чаша чай или безкофеиново кафе с четвърт литър вода + една солена бисквита.

Пети ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле + 3 не много едри моркова и четвърт литър вода.

Шести ден - Чаша чай или безкофеиново кафе с четвърт литър вода + една солена бисквита.

Седми ден - Чаша чай или безкофеиново кафе с четвърт литър вода + една солена бисквита.

Обяд

Първи ден - 2 сварени яйца и един домат.

Втори ден - 200 грама червено месо със зелена салата.

Трети ден - зелена салата + един домат + 1 портокал или мандарина.

Четвърти ден - 100-150 грама бяло сирене + 1 яйце и 1 морков.

Пети ден - 200 грама печена риба + 1 домат.

Шести ден - Печено пиле (200 грама) без кожата + един цитрусов плод.

Седми ден - 200 грама червено месо + цитрусов плод.

Вечеря

Първи ден - 200 грама червено месо със зелена салата.

Втори ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле с една купа неподсладено кисело мляко.

Трети ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле + плодова салата + 2 яйца.

Четвърти ден - плодова салата + 1 чаша неподсладено кисело мляко.

Пети ден - 200-300 грама червено месо.

Шести ден - 2 рохки яйца + 3 моркова.

Седми ден - 1 яйце и зелена салата.

5 2
4 1
3 0
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Изпрати
Mariqna
Mariqna
06.06.2015 19:52
Tapa dieta
0
0
Нина
Нина
23.06.2011 09:56
Бих искала да попитам дали има грешка в менюто за закуска на 5-тия ден, защото всички други дни са с чай и нещо леко ? Благодаря!
4
0