Най-добрите храни за отслабване

отслабване

Така наречените суперхрани са с изключително висока хранителна стойност, помагат за изграждане на костите, предотвратяват появата на хронични заболявания, подобряват зрението и дори поддържат ума ви остър. За капак храните, които предстои да изброим, ще ви помогнат да постигнете мечтаната фигура. Те са определяни като най-здравословните храни, благодарение на които ще стопите излишните килограми.

Черен боб

Една купа черен боб съдържа невероятните 15 грама от ценния протеин. Не съдържа наситени мазнини, характерни за други протеинови продукти, като например червеното месо.

Овес

авокадо

Овесът е богат на фибри, една купа овесени ядки задоволява ежедневната ви нужда от тях. Половин купа овесени ядки съдържа 4.6 грама здравословни въглехидрати, които увеличават метаболизма и изгарят мазнините.

Авокадо

Няма нищо притеснително в това да ядете мазнини, стига те да са правилните мазнини. Олеиновата киселина, комбинирана със здравословните мононаситени мазнини, съдържащи се в авокадото, го правят един от най-подходящите диетични плодове. Зеленият плод успешно засища апетита.Четвърт или половин авокадо на ден, в съчетание с подходящ здравословен режим, може бързо да стопи мазнините около коремчето. Кремообразният плод е богат на фибри и протеини.

Сьомга

боровинки

Постните източници на протеини засищат, без да се добавят излишни мазнини. Опитайте се максимално да замените червените меса със сьомга например. Доказано е, че с рибна диета се отслабва повече, от колкото с меню, съдържащо нискомаслени продукти.

ориз

Боровинки

Едно от най-известните свойства на тези малки плодове е тяхната подмладяваща функция. Консумацията им има благотворно въздействие и върху линията. Една купа боровинки съдържа само 80 калории и 4 грама фибри, които засищат глада.

Броколи

Варено или леко задушено, това кръстоцветно растение е прочуто със свойството си да предпазват от появата и развитието на ракови заболявания. Една порция броколи съдържа 30 калории. Честата му консумация намалява наднорменото тегло.

Кафяв ориз

Кафявият ориз е по-добрата алтернатива на белия. Половин купа съдържа 1.7 г здравословни въглехидрати, които увеличават метаболизма и изгарят мазнините. Той бързо засища, дава енергия, без да води до натрупване на килограми.

5 5
4 2
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (12)

Изпрати
Моника
Моника
24.01.2016 21:25
много полезно благодаря
0
0
Георги
Георги
23.12.2014 10:46
За всеки е различно. Но няма как да отслабне човек, ако приема 2000калории, а изразходва 1000...... При всеки човек метаболизмът е различен, необходимостта от движение също. Свалих 20кг. за 45 дена и то качествено, без никакви проблеми за здравето, с перфектна кръвна картина. И докато не започнах отново да преяждам на всяко ядене и да се търкалям в леглото си държах без проблем ниските килца :) Умерено хапване каквото душа ти иска и повечко движение..... това е истината.... И всички говорят за движение, упражнения, спорт, но никой не казва, че организмът започва да топи сланинки около 20 минути СЛЕД КАТО ЗАПОЧНЕ ДА СЕ ИЗПОТЯВА ;) Трудно е,знам, но е ефективно. Още едно трудно нещо..... пробвайте една седмица с едно ядене на ден, само на обяд.... нищо, че не било полезно..... Питайте някой спортист дето трябва да държи тегло....а да и много вода трябва, ама наистина много и силно препоръчително, да е много топла, нищо че е гадна :-) Трудно е първите дни, после няма проблеми..... само воля и постоянство да има и да няма празници :-)
.
4
0
Пурист
Пурист
28.10.2013 08:30
Хубава статия!

0
0
Рени
Рени
05.11.2011 13:50
Аз мисля, че можем да ядем от всичко, което ни се иска, но в малки количества, без да се тъпчем, просто да си угодим, а не след това да го мислим много време и на края да се натъпчем, което е по - лошият вариант.
0
0
Буба
Буба
12.09.2011 16:36
Да и аз така Милена, с протеиновата диета свалих доста и то за адски бързо. Пробвайте, номер едно е тази диета.
0
0
kari
kari
17.08.2011 06:21
milena, би ли споделила диетата, с която си отслабнала. Благодаря ти.
1
2
milena
milena
21.07.2011 23:11
Роска, не бъди толкова убедена, защото аз лично свалих 15 кг. без грам спорт за 6 месеца с една страхотна диета, без мазнини, само протеини и витамини, и много вода.
5
2
Роска
Роска
11.07.2011 16:13
Каквито и храни да хапвате, ако няма движение и спорт, не можете да свалите кг., в това съм се убедила за пореден път.
0
0
мария демирева
мария демирева
17.06.2011 16:52
Каквото и да ядете, пак може да сте елегантни, стига да не прекалявате. Колкото и да е диетична пак можете да напълнеете, ако консумирате в големи количества. Така, че внимавайте в препоръчените храни, те не казват, че трябва да се яде по 500 гр.на едно ядене.
0
0
сузка
сузка
05.06.2011 17:37
Напълно съм съгласна. Масата от хората се чувстват много добре, ако сутрин на гладно хапнат ябълка. При мен става точно обратното - идва ми нечовешки апетит. Истината, според мен, е че всеки организъм е индивидуален и няма всеобщи правила и храни, подходящи за всеки.
0
0