Минус 5 килца на седмица

Минус 5 килца на седмица

Едноседмичната диета е подходяща за хора, които са решили да стопят много килограми за кратко време. Тя е много подходяща за тези от вас, които се сещат в последния момент, че им предстои почивка на морето.

Диетата не действа на принципа на разделното хранене, а на внимателно подбрания хранителен състав и свойствата на хранителните продукти. Както и на правилното калкулиране на поетите калории.

Авторите на диетата твърдят, че ако я спазвате стриктно, ще стопите между 4 и 8 килограма. Задължително се изисква да пиете по 1.5 литра вода на ден. Важно е обаче да знаете, че не е препоръчително да прилагате този хранителен режим, ако сте боледували скоро или спортувате активно.

Закуска

Първи ден - чаша чай или безкофеиново кафе, задължително с 1/4 литър вода.

Втори ден - чаша чай или безкофеиново кафе с 1/4 литър вода и една солена бисквита.

Трети ден - чаша чай или безкофеиново кафе с 1/4 литър вода и една солена бисквита или препечена филия.

Четвърти ден - чаша чай или безкофеиново кафе с 1/4 литър вода и една солена бисквита.

Пети ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле, три не много едри моркова и 1/4 литър вода.

Шести ден - чаша чай или безкофеиново кафе с 1/4 литър вода и една солена бисквита.

Седми ден - чаша чай или безкофеиново кафе с 1/4 литър вода и една солена бисквита.

Обяд

Първи ден - 2 сварени яйца и един домат.

Минус 5 килца на седмица

Втори ден - 200 грама телешко месо със зелена салата.

Трети ден - зелена салата, 1 домат и 1 портокал или мандарина.

Четвърти ден - 100-150 грама бяло сирене, 1 яйце и 1 морков.

Пети ден - 200 грама печена риба и 1 домат.

Шести ден - 200 грама печено пиле без кожата и един цитрусов плод.

Седми ден - 200 грама телешко месо и цитрусов плод.

Вечеря

Първи ден - 200 грама телешко месо със зелена салата.

Втори ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле с една купа кисело мляко.

Трети ден - 150-200 грама бяло месо или пилешко роле + плодова салата (без банани) и 2 яйца.

Четвърти ден - плодова салата (без банани) и 1 чаша кисело мляко.

Пети ден - 200-300 грама телешко месо.

Шести ден - 2 рохки яйца и 3 моркова.

Седми ден - 1 яйце и зелена салата.

5 4
4 6
3 3
2 4
1 3
Дай твоята оценка:

Коментари (35)

Изпрати
Лидия - Гери
Лидия - Гери
11.02.2016 10:31
Не е препоръчително рязко сваляне на килограми . За мен 5 килограма за 1 седмица е нереално и нездравословно. А след тази седмица какво става. Не може човек да се върне към обичайното си хранене . Трябва умерено количество храна да се приема и повече движение и спорт.
4
1
Аззззз
Аззззз
22.07.2015 16:14
Нищо ново - просто намалете яденето и увеличете движението!
7
0
mamabg
mamabg
05.02.2014 03:42
Правила съм подобна диета след като родих. Разликата е, че във водата сутрин се изтискваше един лимон. За две седмици свалих шест кг. Върнах си ги за нула време. Тогава реших да направя нещо по-простичко и два-три дни седмично да ям само кисело мляко с настъргана краставица колкото ми душа иска. Подейства. Бавно и славно свалих 14 кг т.е. от 74 кг станах 60. Все още го правя, всеки понеделник, вече 11 години след прасешките уикенди и все още съм 60 кг. И да кажа нищо на спортуващите. Не всички можем да спортуваме. Родена съм с порок на сърцето и дори бременността ми беше рискова. Така че, ако не можете да спортувате или не искате, опитайте това. Може би и при вас ще подейства.
37
6
Миа
Миа
02.12.2013 17:15
Стига с това минус, та минус...кажете нещо за +5 килца? Сериозно! Знам как звучи, обаче не е лесно да си кльощав!
10
7
ббб
ббб
25.09.2013 13:30
Казва се нисковъглегидратна (НВД) и е опасна повече от 4 - 5 дена защото товари черния дроб и бъбреците от голямото количество белтъчини....но е ефективна особенно ако се заменят плодовете с зеленчуци....ако останат махате банани и грозде
3
2
Ася
Ася
21.06.2013 11:26
Много си е хубава диетата!!!Има си всиичко и количеството е добро.Само бисквитката на закуска може да се замени с нещо друго.
3
1
Ива
Ива
18.06.2013 14:12
Не мога да се въздържа да не коментирам. От повече от година се храня здравословно и спортувам здраво( т.е. всеки ден по 45 - 60 мин.)и достигнах до така нареченото "плато" или задържане на килограми. Започвам диетата защото е перфектна - без бързи въглехидрати, без плодове и с много протеини. За тези от вас на които се струва драстична 400 гр. месо на ден малко ли ви се виждат?Повярвайте, ям много по-малко и съм О.К.единствената промяна, която ще направя е да заменя бисквитата сутрин с овесени трици. Сутрин въглехидратите са необходими, за да се събуди организма и да засили метаболизма
4
0
даниела
даниела
13.06.2013 14:54
Ако почна тая диета и след края и 6те омета де 6то има за ядене!Това са пални глупости!
6
5
Яна
Яна
11.06.2013 16:16
Чудя се само защо всичко се превръща в луд спор и нападки :) На накои им харесва, на друг не - всеки има право да прави и пробва каквото си иска. Аз съм против строгите диети и никога не съм правила, когато лишаваш организма и го държиш гладен - мозъка подава обратни сигнали, а от там и израза "пълнея от вятъра" :) Ами да, така е! Затова спорт, по-малко сандвичи и тлъсти дюнери, повече хранения, но по малко!!! И пак спорт по 10-15 мин интензивни тренировки на ден или през ден. Бавно, славно, но без драстични лишения и терзания резултатите ще дойдат ;) Успех на всички!
8
2
Теди
Теди
10.06.2013 17:19
Съгласна съм с Ава.Който иска да отслабне и да задържи теглото---просто си сменя начина на хранене.
3
0