четвъртък, 24 юли

Диетата на Лейля от Листопад

Диетата на Лейля от Листопад
4 от 6 Гласа

Турската актриса Гьокче Бахадър е звезда не само в родината си, но и на Балканите и във всички арабски страни. На върха я изстреля участието й в хитовия сериал "Листопад", където тя играе ролята на Лейля.

В началото на епизодите актрисата бе видимо закръглена, особено в сравнение с екранната си сестра Неджля.

В последния сезон обаче Гьокче е неузнаваема. Тя има фигура на топ модел и признава, че е отслабнала с 8 килограма, благодарение на специален режим. Какъв е той, актрисата споделя пред турския вестник "Сабах".

"От малка съм леко пълничка. Когато дойде Байрама, първото нещо, което ми идва наум, е баницата със сирене и сармичките на баба. Най-вълнуващото за мен на празника е да се съберем всички около трапезата. В този период бях пълничка. За да не напълнявам повече, не ми даваха допълнителни порции", откровена е Лейля.

31-годишната актриса, която е сгодена за колегата си Али Сунал от "Листопад", издава, че в момента тежи 55 кг при ръст 170 сантиметра.

"Спорт и диета са тайната на фигурата ми. От две години се занимавам с йога и пилатес. Те ми помогнаха да оформя тялото си. През последните 3 месеца пък спазвах диета, с която свалих 8 кг", допълва Бахадър.

Тя, както и много от турските знаменитости използват съветите на известния истанбулски диетолог д-р Нил Шахин Гюрхан. Ето какво меню препоръчва лекарката:

Диетата на Лейля от Листопад

- яжте много плодове и зеленчуци, които подсилват имунитета и са богати на витамин С, като моркови, тиква, ряпа, лук.

- консумирайте редовно богатия на желязо спанак с чаша изстискан сок от портокал.

- поне два-три пъти в седмицата яжте чесън – "антибиотика от природата".

- яжте всеки ден кисело мляко, особено в зимните месеци.

- суровите ядки също са особено важни за общото здраве през този сезон заради високото съдържание на омега-3 мастни киселини, магнезий, цинк и витамин Е.

- не ограничавайте въглехидратите – те са основният източник на енергия за тялото. Но ги яжте само на закуска.

- хранене се 5 пъти на ден. Три от порциите са по 300 грама, останалите – по 150 г.

Бъди първият, който ще даде своя отзив тук!

На актуалната подстраница е публикуван материал за Диетата на Лейля от Листопад. Ако имаш въпрос или мислиш, че предоставената информация не отговоря на заглавието Диетата на Лейля от Листопад, можеш да се обърнеш към екипа ни от формата за контакти и ние ще редактираме/разширим статията.