Лесна диета

Лесна диета

Леките диети са доста ефективни и не са трудни за спазване. Ето два варианта на лесна диета, които са за седмица и ще ви помогнат да отслабнете с 4-5 килограма, без да гладувате.

Първи вариант: Имайте предвид няколко изисквания: максималният процент масленост на продуктите не бива да е повече от 2%, намалете солта, откажете се от захарта, пийте много преварена или филтрирана вода, не яжте след седем часа вечерта. Закуската е една и съща за цялата седмица – сандвич с масло и сирене и чай.

Ден първи – за междинна закуска овесени ядки или корнфлейкс с две супени лъжици кисело мляко. Обяд – варена елда с прясно мляко. За вечеря – 2 чаши сок от ананас и плодова салата с две лъжици кисело мляко.

Ден втори – същата междинна закуска. За обяд си пригответе специално ястие – задушете в зехтин малко боб, картофи, моркови и лук. Вечеря – сто грама пилешки гърди, варено яйце и 2 чаши сок от ананас.

Лесна диета

Ден трети – междинната закуска остава същата. За обяд – парче ръжен хляб и 100грама рибно филе, 2 банана и 3 супени лъжици кисело мляко. Вечеря – 2 чаши доматен сок и пюре.

Ден четвърти – същото като през първия ден и осем хапчета активен въглен.

Пети ден – за междинна закуска плодова салата и половин чаша стафиди. Обяд – 50 грама пилешки гърди, варен ориз без сол и чаша кисело мляко. За вечеря – две чаши сок от портокали и две варени яйца.

Шести ден – междинна закуска – две чаши зелен чай и 200грама извара. Обяд – плодове, зеленчуци и елда без сол. За вечеря – ябълка, настъргани моркови и две чаши зелен чай.

Седми ден – междинната закуска и обядът са същите, като през втория ден. За вечеря – чаша сок от ябълки и три банана.

Втори вариант: По време на цялата диета трябва да пиете много минерална вода, кафе и чай, и да откажете захарта и солта. За всеки ден има определени продукти, които трябва да се разделят на четири приема, които да се изяждат за целия ден.

Първи ден – За започване на диетата залейте с вряла вода 1 чаша ориз и я оставете за през нощта. Сутринта отцедете водата, сипете студена вода и кипнете на бавен огън, отцедете водата и отново сипете студена и кипнете, и така четири пъти. В петата вода сварете ориза. Яжте го през деня на 4 приема.

Втори ден – 6 сварени с обелката картофи: два за закуска, един за междинна закуска, два за обяд и един за вечеря. Трети ден – половин килограм извара.

Четвърти ден – половин килограм сварено месо. Пети ден – шест сварени яйца. Консумират се по същата схема като картофите. Шести ден – един килограм плодове. Седми ден – изберете си ден от предишните и повторете.

5 2
4 5
3 1
2 1
1 2
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Ф.
Ф.
12.11.2013 16:57
Хмм, с тоя корнфлейкс не знам как би се отслабнало...
0
0