четвъртък, 30 октомври

Какво да не ядем, за да отслабнем

Какво да не ядем, за да отслабнем
4 от 22 Гласа

От хранителните продукти от определени категории могат да бъдат отделени тези, от които се напълнява бързо. Ако ограничавате консумацията им, ще отслабнете лесно.

От мазнините с растителен и животински произход трябва да ограничите консумацията на свинска мас и маргарин. Те водят до най-бързо натрупване на излишни килограми.

От месото и месните продукти е препоръчително да намалите консумацията на овче и свинско месо, както и на бекон. Те са богати на мазнини и водят до натрупване на излишни килограми.

От ядките намалете бадемите, фъстъците и кедровите ядки. Авокадото и бананите са плодовете, от които можете лесно да качите излишни килограми.

Какво да не ядем, за да отслабнем

От млечните продукти намалете консумацията на мазните сирена. Така действат и преработените продукти, които оказват най-силно влияние върху допълнителните килограми – сладолед, торти, всички сладкиши и кексове.

По същия начин действат консервираните продукти, сухите салами, картофи във вид на чипс и пържени картофки.

Продуктите, от които се напълнява, са особено противопоказни за хора, страдащи от сърдечно-съдови заболявания или затлъстяване. Това включва и мазната храна, пържените ястия, панираните меса и сирена, продуктите с високо съдържание на брашно и сладкишите. Пушенето и високото ниво на холестерол разрушават стените на кръвоносните съдове и спомагат за образуването на тромбове.

От напитките най-лошо влияние върху килограмите оказват тези с високо съдържание на захар – газираните и плодовите напитки. Препоръчително, е ако ги пиете, да ги разреждате наполовина с вода.

Вместо захар в кафето и чая е добре да се използва заместител, може да използвате с тази цел мед. Алкохолът също влияе върху килограмите, така че ако сте решили да се отървете от излишните килца – по-добре го забравете поне за известно време.

Отзиви (6)

  • 0
    0
    Отговор
    бившата

    2014-10-28, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    Тая шия не е от туршия
  • 1
    0
    Отговор
    бивша дебелана

    2014-10-28, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    Аз тежах 150 кг и с подходящо хранене за 3 години станах 90. Забравете за биричка, пържени картофки, изобщо пържено, сладкишчета, захарни изделия, грозде, фурми,балкохолни напитки, подсладени напитки.
    Сутрин чаша кафе с 50 г многозърнест хляб, 100 г извара с треви или 50 г варено постно месо. След това до обяд сурово зеле, броколи, краставици, брюкселско зеле, зелени чушки по50-100 г всеки път когато ти се прияде. На обяд и вечеря постна зеленчикова супа без мазнина една купичка, 200 г печена риба, пилешкомесо или обезсолено сирене с гарнитура зелена салата или салата зеле сморкови. За десерт само не много сладки плодове ананас, ябълки, череши, вишни, малини, ягоди, диня, пупеш портокали, мандарин, pпомело 150 г. Вода поне 4 л с накиснат лимон на парчета. Т. нар. лимонена вода.
  • 1
    0
    Отговор
    ямайски фараон

    2014-06-17, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    Щом не харесвате този саит защо се ровите в него и четете статийте му явно сте искали да отслабнете а и да аз съм диетолог и найстина тук има полезни неща
  • 7
    1
    Отговор
    Карра

    2014-02-23, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    Как не ви писна да пишете едно и също? А ако не ядеш нищо от тези неща например и въпреки всичко искаш да отслабнеш какво????
  • 6
    5
    Отговор
    Експерт

    2014-01-16, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    Не яжте трева зеленина и салати, ще напълнеете като кравите
  • 24
    6
    Отговор
    hristoproychev

    2013-09-16, Оценка 5 от 5 за Какво да не ядем, за да отслабнем

    остана да ядем трева за заѝци
    5
    5
    стефан петровстой си дебел

В актуалната статия виждаш материал на тема Какво да не ядем, за да отслабнем. Ако имаш предложение или смяташ, че предоставената информация не е по темата Какво да не ядем, за да отслабнем, би могъл да се обърнеш към нас от форумуляра за контакт и ние ще редактираме/разширим публикацията.