Как да излекуваме сърцето без лекарства

Как да излекуваме сърцето без лекарства

Ние можем да излекуваме сърцето и да предотвратим причините за сърдечно-съдови заболявания чрез намаляване на холестерола, понижаване на кръвно налягане, понижаване на кръвна захар и промяна в начина на живот. Но истинският въпрос е това, което води до висок холестерол, високо кръвно налягане и висока кръвна захар на първо място.

С други думи, това е начина, по който ядем, колко тренираме, как се справяме със стрес и последиците от токсините в околната среда, които са основните причини за висок холестерол, високо кръвно налягане и висока кръвна захар. Това е, което определя риска от сърдечно-съдови заболявания.

Студено пресован зехтин

Изследвания ясно показват, че промяната на начина, по който живеем, е много по-мощна намеса за предотвратяване на сърдечно-съдови заболявания, отколкото всяко друго лекарство.

В проучване на 23 хиляди души, експертите изследват четири прости поведения: тютюнопушене, упражняване по 3.5 час седмично, здравословна диета (плодове, зеленчуци, боб, пълнозърнести храни, ядки, семена и ограничени количества месо), както и поддържане на здравословно тегло (ИТМ <30), водят до намаляване на 93% на диабет, 81% от сърдечни атаки, 50% от инсулти и 36% от всички ракови заболявания.

Нашият начин на живот и околната среда влияят върху основните причини и биологичните механизми, водещи до заболяване: промени в генната експресия, които модулират възпаление, оксидативен стрес и метаболитна дисфункция. Това са истинските причини, които ни правят болни.

Сърдечни болести

Препоръки за хранителния режим, за предотвратяване на сърдечно-съдови заболявания

Първата стъпка за предотвратяване на сърдечно-съдови заболявания е да се яде здравословна диета. Увеличете консумацията на пълнозърнести храни, богати на фитонутриенти, растителни молекули, които дават на тялото ви хранителните вещества, от които се нуждае. Ето някои практически съвети:

1. За да се избегне дисбаланс на кръвната захар, който повишава риска за сърдечно-съдови заболявания, яжте протеини с всяко хранене, дори по време на закуска. Това ще ви помогне да се избегнат резки увеличения на вашата кръвна захар.

2. Използвайте постни животински протеини като риба, пуйка, пиле, постни разфасовки на агнешко и дори растителни протеини, като ядки, фасул и тофу.

3. Комбинирайте протеини, мазнини и въглехидрати във всяко хранене. Никога не яжте въглехидратите сами.

4. По същите причини, избягвайте бялото брашно и захар.

5. Яжте богати на фибри храни, в идеалния случай не по-малко от 50 грама на ден. Фасул, пълнозърнести храни, зеленчуци, ядки, семена и плодовете съдържат полезни фибри.

6. Избягвайте всички преработени храни, включително газирани напитки, сокове и диетични напитки, които оказват влияние на захарта и липидния метаболизъм. Течните калории и захарта са най-големите участници в затлъстяване, диабета и сърдечните заболявания.

7. Увеличаване на омега-3 мастни киселини от ядене на дива сьомга, сардина, херинга, ленено семе и дори водорасли.

Плодове и зеленчуци

8. Намаляване на наситените мазнини

9. Елиминирайте всички хидрогенирани мазнини, които се намират в маргарина и преработените масла, както и многото тестени изделия и преработени храни.

10. Вместо това използвайте здрави масла, като зехтин (особено студено пресован зехтин), студено пресовано сусамово масло и други масла от ядки.

11. Избягвайте или намалете алкохол, който може да увеличи триглицеридите и мазнините в черния дроб и да се създаде дисбаланс на кръвната захар.

12. Не си позволявайте да огладнеете. Яжте на всеки 4 часа, за да запазите инсулина и кръвната захар нормални.

13. Опитайте се да не се ядете три часа преди лягане.

14. Имате добра закуска с протеин всеки ден. Можете да започнете с протеинов шейк или яйца.

15. Включване на лененото семе всеки ден в храната си. Това може да намали холестерола с 18%.

16. Пийте зелен чай, който може да помогне за понижаване на холестерола.

17. Използвайте соеви храни като соево мляко, олющени соеви ядки, темпе и тофу, които могат да помогнат за понижаване на холестерола с 10%.

18. Яжте най-малко осем до десет порции цветни плодове и зеленчуци на ден, които съдържат витамини, минерали, фибри, фитонутриенти, антиоксиданти и противовъзпалителни молекули.

5 4
4 8
3 1
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Изпрати
Ани
Ани
23.11.2014 13:32
Благодаря Ви за добрите препоръки! От седмица съм почнала борба с природни средства за сваляне на холестерола (7.49). По съвет на лекаря, почнах със статини, но още след 4 дена се почувствах твърде зле, със тръпки на левия крак и лявата ръка, сърдечна болка, температура и отпадналост през цялата нощ. Молех се да оцелея. Имам хроничен нефрит, вероятно това е причината. Затова смятам да продължавам да се справя сама! Надявам се на успех, достатъчно съм упорита.
2
0
Андрей
Андрей
29.10.2014 14:16
Всичко това е вярно, но за да се спазва се изисква изключителна воля и постоянство!
0
0