Храни с отрицателни калории

Храни с отрицателни калории

В непрестанното търсене на лесен начин за отслабване, какво може да бъде по – полезно от списък с храни, които съдържат отрицателни калории. Ядете храна – горите калории, звучи твърде хубаво за да е истина.

Храни с отрицателни калории

Теорията за храните с отрицателно съдържание на калории

Преди всичко, хранителните продукти съдържат някакъв брой калории или енергия. Всички храни също така изискват някаква енергия от тялото за да бъдат усвоени, и ето от тук произлиза ефекта на храните с отрицателно съдържание на калории. Ако храната, която консумираме изисква от тялото повече енергия, отколкото всъщност сама произвежда, тогава се получава калоричен дефицит. Както всички знаем това води до сваляне на килограми. По тази теория можете да хапвате от тези продукти с негативно съдържание на калории колкото си искате и да не напълнеете, нещо повече, може да свалите няколко килограма.

Помнете: изчислявайте, когато готвите

Преди да изтичате до магазина за да купите някои от тези прекрасни продукти, помнете че при готвенето се добавят калории. Ако запържите зеленчуците с много масло, вие ги препълвате с калории и мазнини. Не забравяйте да оценявате всички добавки, които слагате към яденето, като се съобразявате с нужния ви брой калории. За да запазите хранителните стойности на продуктите, по – добрият вариант е да ги консумирате сурови. Ако все пак предпочитате да готвите, изберете един от следните методи, тъй като те добавят най – малко или никакви калории:

1. Варене

2. Задушаване

3. Готвене на пара

Списък с храните с отрицателно съдържание на калориизеленчуци:

Аспержи

• Патладжан

• Цвекло

Броколи

Зеле

Моркови

Карфиол

Целина

• Цикория

Люти чушки

Краставици

Копър

Чесън

Зелен фасул

• Лук

• Маруля

Репички

Спанак

• Домати

Списък с храните с отрицателно съдържание на калории – плодове:

• Ябълки

Кайсии

Боровинки

Грейпфрут

• Гуава

Лимони

Манго

Портокали

Папая

Праскови

Ананас

Сливи

Ягоди

• Мандарини

Диня

Какво за протеините

Протеини и млечни продукти няма в този списък, за жалост няма и месни продукти или тестени, които да имат по – малко калории, отколкото се изгарят за тяхното смилане от организма. Ето защо ще бъде доста трудно да консумирате само храни от списъка, особено за по – дълъг период от време. Идеята за консумирането на този тип храни е, те да бъдат включени в хранителния режим като една доста голяма част от него, и да бъдат балансирани с останалите продукти, които приемаме.

  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

3.6
Общо 15 гласували
5 6
4 2
3 3
2 3
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (6)

Изпрати
Емилия
Емилия
22.12.2014 02:09
Браво! Най-после и у нас да се проговори за това, което по света се прилага вече отдавна.
0
2
Ани
Ани
01.10.2013 23:08
Статията е перфектна.Придържайки се към този вид зеленчуци и да не пропусна да кажа под лекарско наблюдение с още някой добавки,за 3 месеца успях да сваля 21 килограма.Така,че в написаното няма нищо митично.
6
0
Даниел
Даниел
15.07.2013 21:24
Много добре звучи и определено не е лишено от логика...
Трябва да се хробва !!!
2
1
Подкрепям коментар 2
Подкрепям коментар 2
18.04.2013 22:01
Ами някои хора четат само заглавието, първото и понякога последното изречение от статията. Но пък обичат много да коментират, дори и това да означава, че ще се изкажат неподготвени. Или както е популярно у нас "олимпийският принцип"-може да станеш за резил, ама важното е да те дават по телевизията.
3
0
Калория
Калория
30.03.2012 00:37
Петранке, чети, мила. "Отрицателни калории" означава усвояването на храната да изгори повече калории, отколкото самата тя съдържа. Не означава, че самата храна няма калории.
8
1
петрана
петрана
21.02.2012 19:55
Няма храни с отрицателни калории.Написаното е поредният мит.Има ниско и висококалорични храни.Единствено водата е без калории.
2
15

Водещи от категорията

Подобни Статии

Избрано

Gotvach.bg във Фейсбук

От другите сайтове