Йогийската диета

Йогийска диета

Стресът е нещо, което неизменно съпътства живота ни. За справяне с него откриваме хиляди съвети за това кое е полезно и кое не, опитваме диета след диета, но не постигаме желания резултат.

Решението на проблема идва тогава, когато осъзнаем, че външният свят не може да ни осигури така желания мир и удовлетворение и се обръщаме натам, където никога досега не сме ги търсели – към себе си.

Това става най-добре чрез практикуването на йога. Поводът за подобно начало може да е физическо заболяване или емоционален проблем. В същността си обаче коренът е един и същ – желанието да направим живота си по-добър. Йога дава съвети за всеки един проблем.

Ако искате да отслабнете, то може да се приложите на предложената йогийска диета. Тя гарантира 3-4 кг за седмица. Един от основните принципи в учението е това, че за да бъде тялото ни здраво и жизнено, един от най-важните фактори е храната, която приемаме.

Йога

Задръстването на организма с токсини, консумацията на затрудняващи храносмилането храни, както и прекомерната употреба на алкохол възпрепятстват храносмилателната, но и духовната работа върху себе си и всякакви опити за усъвършенстване.

Дори да не сте толкова запалени по идеята, трябва да имате в предвид, че при практикуващите йога от изключително значение е приемането на подходяща храна по определен начин, тъй храната е източник на енергия и в зависимост от съдържанието си тя може да разболява или да лекува.

Йогийската диета е основана на въглехидрати. С нея се гарантира свалянето на 3-4 кг на седмица.

Ден първи

Кисело мляко

Закуска, обяд и вечеря - по едно кисело мляко. При нужда се добавя шепа сурови ядки.

Ден втори

Закуска - Овесени ядки с прясно мляко и мед;

Обяд - Оризова или картофена супа, 2 сварени картофа, кашкавал или сирене;

Вечеря: 1 кисело мляко.

Ден трети

Закуска - 3 ябълки и една чаша прясно мляко;

10 ч. - салата;

Обяд - 2 ябълки и салата;

Вечеря - 1 филия ръжен хляб, сирене или кашкавал, 1 ч.ч. прясно мляко или чай.

Ден четвърти

Ябълки

Закуска - 3 ябълки или 1 л. натурален сок;

Обяд - салата с лимон и зехтин, варено жито с мед и счукани ядки;

Вечеря - плодове, варено жито и прясно мляко.

Ден пети

Закуска - мляко с ориз;

Обяд - ястия с ориз на фурна без месо, задушени зеленчуци;

Вечеря - мляко с ориз без мед и захар.

Ден шести

Закуска - варено жито с мед, 1 чаша прясно мляко или чай, сирене;

Обяд - кашкавал, сирене, салата, 1 ф. ръжен хляб с масло;

Вечеря - кисело мляко, 1 картоф, 1 ф. препечена филия с масло.

Ден седми

Закуска - препечена филия със сирене;

Обяд - риба или пиле;

Вечеря - салата, риба или пиле.

5 2
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

Изпрати
Зина
Зина
11.04.2014 19:16
Как така риба или пиле когато става дума за вегетарианци?
0
0
Изотоп 22
Изотоп 22
20.01.2014 02:47
Ако не ядете с напукана дървена лъжица с термити, няма да работи. Хня хня хня хня!!!!
3
1
Име
Име
14.12.2013 14:41
ако страдате от бъбречни заболявания не правете тази диета!!
3
0