Диета

Разтоварващ режим след празничното похапване

След празничните дни повечето хора неусетно качват по някое и друго килце – една хапка от това, още само една от другото и в първия работен ден от годината установяваме, че дънките доста ни подпират.

Безкрайните мързеливи часове на трапезата по време на празниците или пък пълноценната почивка пред телевизора неминуемо се отразяват на фигурите ни. Вместо да съжалявате колко много сте се поглезили на тези празници, вземете мерки, за да се разтоварите.

За да влезете отново във форма, ще ви бъде нужен около месец – най-важното е през този период да се храните разумно и да не се впускате в преяждане. Спрете с безразборното консумиране на сладки и солени калорийни бомби.

За да успеете бързо да влезете във форма, най-добре е да стартирате разтоварващия си режим след Ивановден. Празниците вече са приключили, така че вече няма да има отрупани с храна трапези.

Според проучвания, които са проведени в САЩ и Великобритания, хората качват след коледните празници между 700 грама и 3 килограма. Първият ден от разтоварващия режим трябва да включва само чайове, вода и ако огладнеете – плодове. Следващите дни вече можете да се храните, но има няколко важни правила:

- Не прекалявайте с количеството храна на едно ядене;

Плодове

- Най-добре е да хапвате често, за да не прегладнявате;

- Избирайте леки храни, които едновременно ще ви заситят и в същото време няма да се отразят на талията;

- Пийте много вода и забравете за безалкохолни напитки;

- Добавете в менюто си повече плодове и зеленчуци – наблягайте на леща, грах, а от месата - пиле и риба;

Разтоварващ режим

- Не консумирайте захарни изделия, брашно;

- Намалете дозата за деня с една трета.

Най-важното, за да влезете във форма, е да си поставите реалистична цел, която да следвате – ако сте качили до три килограма, спокойно можете да се отървете от тях за един месец.

Освен това е важно да подбирате храни, които ще донесат важни за организма вещества – полуфабрикати и подобни пакетирани стоки никак не са за препоръчване.

Най-трудният етап след обилната храна по време на празниците са първите няколко дни от разтоварващия режим. След тях организмът свиква и вече дори няма да се замисляте дали да си купите от даден продукт или не.

3.2
Общо 5 гласували
5 1
4 1
3 2
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

Изпрати
ВИЛИ-Виолета Матева
Хапва се нещо леко и начесто да не си гладен
1
0
Веселина Константинова
Необходим е разтоварващият режим.
1
0
Наталиа Петрова
Мисля, че трябва да се добавят и някакви по-леки упражнения.
1
0

Избрано

От другите сайтове

Свързани Рецепти