Минус 5 кг за 6 дни, докато си сит и щастлив

1 от 3 Снимки
Примерна закуска, всяка от които съдържа по 300 калории:
1 чаша овесени ядки, 1 чаша нискомаслено мляко, 2 супени лъжици череши, 1 супена лъжица орехи сурови;

Фъстъчено масло с ябълка, пълнозърнеста филия;

Препечена пълнозърнеста филийка с ягоди, 1 варено яйце, 1 чаена лъжичка масло;

1 чаша сирене рикота, 1 щипка индийско орехче, ½ чаена лъжичка сок от агаве, 4 кайсии;

1 яйце, бъркано с една лъжичка масло, 1 пълнозърнеста филийка, 1 резен пуешка шунка, 1 чаша пресен зеленчуков сок по избор.

Всяка жена иска скоростно и ефективно да сваля килограми. Новата диета – минус 5 килограма за 5 дни, включва 1 200 калории на ден. Храненето, разделено на малки порции, не ви позволява да огладнеете. Сити и щастливи, вие неусетно сваляте излишното.

Хранителния режим е изключително подходящ за всеки, който иска да отслабва, без да гладува. В него хранителните продукти се разделят на порции по калории. Те растат прогресивно – от закуска до вечеря. Така закуската става 300 калории, обядът е 400, а вечерята – 500 калории. Общият прием на калории сериозно се различава от досегашния и не трябва да надвишава 1 200 калории на ден.

Комбинациите, които са позволени, са доста разнообразни. Така храната никога не ви омръзва и винаги сте в кондиция. Доказано е, че еднообразното и безвкусно меню само ви кара да се чувствате още по-гладни.

Режимът е лесен за изпълнение. Ако успеете да го спазвате 6 дни без прекъсване, ще свалите учудващо много килограми. В галерията горе ще намерите примерните менюта за закуска, обяд и вечеря.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати