Подарете си здраве с едноседмична диета, богата на омега-3

1 от 8 Снимки

Понеделник


Закуска:
- зелен чай
- чаша полумаслено краве или соево мляко
- мюсли без захар* с добавено ленено семе

Обяд
- зелена салата с орехи
- омлет със спанак и картофи на пара
- печени ябълки /тиква/ без добавена захар

Вечеря
- настъргани моркови с винегрет Омега-3**
- риба с доматен сос, зелен фасул на пара
- ментов чай без захар;

Храните, богати на омега-3 мастни киселини понижават опасните триглицериди в кръвта и пречат на образуването на плаки в артериите.

Хроничният стрес и избягването на излишните килограми е спечелена битка срещу редица заболявания.

Наднорменото тегло спира кръвообращението заради натрупването на мастни плаки в кръвоносните съдове, което води до вдигане на нивото на лошия холестерол.

Храните, които ни набавят омега-3, са рибата, плодове, зеленчуци, пълнозърнести продукти, чесън, лук, лимони, месо, яйца, овче и козе сирене. Най-богати на есенциални мастни киселини са орехите, сьомгата, скумрията, лененото семе, соята, рапичното и ореховото олио, сардините.

Едноседмичната диета спомага за прочистване на токсините и вредните плаки от организма, зареждайки го със здравословните омега-3 ненаситени мастни киселини и полезни атиоксиданти. В нея не се споменават калории и грамажи, защото преди всичко е здравословна, тя прочиства и внася в организма полезни вещества, подобрявайки нашето здраве.

Диетата е подходяща за всички, а най-вече за сърдечносъдовите заболявания, хипертония, диабет, затлъстяване и намаляване на лошият холестерол. Някои от съставките могат да бъдат заменени с подобни на тях хранителни продукти според вкуса и сезонния период.

Разгледайте галерията горе и вижте какво е менюто през всеки един ден от седмицата. Не пропускайте и специалните ни съвети накрая.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати