Канадска диета

Свалете до 10 кг за 3 седмици с тази канадска диета

Канадската диета е система от хранене, която позволява да свалите до 10 кг за три седмици. Нейното предимство е, че теглото се редуцира без чувство за глад. В края на режима вие ще се чувствате добре в новото си тяло и ще сте изпълнени с енергия. Ето и самата канадска диета.

Първа закуска: Нея можете да похапнете около 7.00 часа. Подходящи са консумация са извара (или две варени яйца), препечена филия пълнозърнест хляб. Можете също така да консумирате зелен чай или кафе, но не бива да ги подслаждате.

Извара

Втора закуска: Добре би било, ако второто ви хапване през деня е към 10.00 часа. Тогава се препоръчва плод.

Обяд: Желателно е обядът да е между 12.00 и 13.00 часа. Нека менюто ви съдържа парче варено или печено пилешко или немазна риба. Подходящи за и други видове месо, стига да не са тлъсти. Забранено обаче е свинското месо. Можете да добавите към обяда си зелена салата или друга зеленчукова салата по избор.

Пилешки гръди

Следобедна закуска: Към 16.00 часа можете да приемете чаша зелен чай или фреш по ваш избор.

Вечеря: Препоръчително е вечерята да не е след 18.00 часа и да се пада поне 3-4 часа преди сън. За вечеря са позволени същите храни като на обяд. Подходящи са и задушени зеленчуци (без картофи).

Важни правила при спазването на диетата:

- канадската диета се спазва три седмици, като през това време няма нужда да приемате точно определени количества храна. Важно е обаче да не гладувате, както и да не преяждате. Идеята е да се храните често, но по малко. След 18.00 часа е важно да не приемате друго освен вода;

- докато спазвате режима, тренирайте по-често. Осигуряването на физическа активност поне три пъти в седмицата ще ви помогне да свалите по-бързо излишните килограми;

Тренировки

- приемайте и големи количества вода – поне по 1.5 л на ден;

- избягвайте мазните и пържените храни, както и солените. Газираното и алкохолът също не са препоръчителни;

- подправяйте блюдата си с не повече от 1 с.л. зехтин на ден;

- когато приключите с диетата, не бързайте да се връщате веднага към стария си начин на хранене. Добавяйте постепенно от храните, които са ви били забранени по време на режима.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати