Китайска диета сваля 7 кг за 2 седмици

Китайска диета сваля 7 кг за 2 седмици

Замисляли ли сте се някога защо в Китай има толкова дълголетници, които са със стройна фигура и се радват на добро здраве. Причината за това е комплексна.

Но до голяма степен се дължи на факта, че китайците пият много вода (поне по 2 л на ден), избягват рафинираната храна, сложните ястия и вярват, че колкото по-семпло е дадено блюдо, толкова по-добро е за организма ни.

Освен това държат на пресните плодове, а зеленчуците подлагат на обработка, която запазва хранителните вещества в тях. Млечни и месни продукти пък похапват много рядко.

Ако започнете да спазвате тези принципи на хранене, със сигурност ще повишите имунитета си и до няколко месеца ще намалите теглото си.

Ако обаче искате да свалите килца експресно, то тогава можете да си послужите с една строга китайска диета. Тя продължава 2 седмици и топи до 7 кг.

Ето и примерно меню за една седмица. Когато и седмият ден изтече, повторете програмата още веднъж.

Първи ден

Закуска: кафе

Обяд: 2 варени яйца, порция прясно зеле, подправено с малко зехтин, 1 домат

Вечеря: 100 г печена риба, порция прясно зеле с малко зехтин

Китайска диета сваля 7 кг за 2 седмици

Втори ден

Закуска: кафе, 1 сухар

Обяд: Като през първия ден

Вечеря: 200 г варено говеждо

Трети ден

Закуска: като през първия ден

Обяд: 1 варено яйце, 3 варени моркова

Вечеря: Ябълки (количество по избор)

Четвърти ден

Закуска: като през първия ден

Обяд: 1 голям корен печен пащърнак, ябълки

Вечеря: 200 г варено телешко, салата от прясно зеле/моркови

Китайска диета сваля 7 кг за 2 седмици

Пети ден

Закуска: 100 г сурови моркови

Обяд: 400 г печена риба, 1 домат

Вечеря: 200 г печена риба, зелева салата

Шести ден

Закуска: като през първия ден

Обяд: 400 г варено пилешко месо, зелева салата

Вечеря: 2 варени яйца, салата от моркови

Седми ден

Закуска: зелен чай

Обяд: 200 г печено говеждо месо, ябълки

Вечеря: като през петия ден

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати