Банани и баланс – минус 5 кг за 5 денонощия!

Бананова диета

Празници, обилни маси, непрекъснато дъвчене на подбрани специалитети – това вече е далеч от нас и трябва да го забравим. Има обаче едно нещо, което не ни позволява, и това са качените килограми.

Настъпи моментът да се вземем в ръце. Най-доброто време за започване на диета е тук и сега. Ако отложите за пролетта с надеждата, че до лятото ще изваете тяло на богове, просто няма да се получи. Помните, че и миналата година планирахте същото и в крайна сметка брахте срам на плажа.

Кажете стига и се хванете на работа. След три месеца ще сте благодарни на сегашното си аз.

Диета с банани

Тайната в успешната диета е открита. Тя се крие в бананите и разделното и балансирано хранене. Противно на очакванията, смятаните за висококалорични банани всъщност могат да ви помогнат да свалите излишните килограми. Ефектът се забелязва още на първия ден от режима. Ето го и него:

Ден 1

Салата зеле и моркови

Закуска: Банани на корем, купичка кисело мляко;

Обяд: Пилешко филе, салата зеле и моркови – пресни;

16 ч.: Един портокал;

Вечеря: Зеленчукова супа, малко парче сирене;

Ден 2

Закуска: Банани на корем, един сухар;

Обяд: Леща, зелена салата;

16 ч.: Бадеми;

Вечеря: Риба на скара, салата от домати и краставици;

Ден 3

Пилешка супа

Закуска: Две ябълки, банани на корем;

Обяд: Омлет, доматена салата;

16 ч.: Филийка с извара, домати;

Вечеря: Пилешка супа;

Ден 4

Боб

Закуска: Банани, един портокал;

Обяд: Риба тон, зелена салата;

16 ч.: Един сухар;

Вечеря: Боб, парче сирене;

Ден 5

Печено пиле

Закуска: Банани на корем, мляко;

Обяд: Печено пиле, свежа салата;

16 ч.: 2 ябълки;

Вечеря: Пилешко месо, салата Цезар.

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати