Седмично меню за напълняване

1 от 7 Снимки
Пастет

Обикновено всички търсим всевъзможни начина да отслабнем, за да се харесваме и да бъдем здрави, но монетата има две страни. Безапетитието е важен проблем, който трябва да бъде овладян. Най-лесно ще ни е, ако включим в менюто си предпочитани и любими ястия и продукти.

Не бива да се отбягват силните местни бульони, скарата и разядки, защото те възбуждат апетита. Все пак всеки е чувал, че апетитът идва с яденето.

Хранете се често от 6 до 8 пъти дневно с малки количества. Ограничете супите, за да поемете основното и десерта.

От напитките предпочитайте плодовите напитки. Приемайте всекидневно нетлъсто месо и си позволявайте по често тестени закуски, кифлички, макарони, спагети и паста.

Примерно меню за напълняване

Закуска - сандвич с пастет, маслини, домат и друг зеленчук;

Втора закуска - шоколадова напитка с парче торта;

Обяд - печено месо с гарнитура от ориз, грах, печена пиперка и плод;

Следобедна закуска - руло със сметана и цитронада;

Вечеря - кебапчета на скара и порция пържени картофки, салата от зеле и моркови, айран;

Втора вечеря - ореховки;

Трета вечеря - нектар от кайсии.

В днешно време има и различни чайове и отвари, които също биха били от полза. С постоянство ще видим промяна в теглото.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати