Бързо сваляне на мазнини от корема

Бързо сваляне на мазнини от корема

Ето няколко идеи как да свалим бързо мазнините от корема. Това ще постигнем, като съчетаем подходящ хранителен режим с упражнения. Тази комбинация ни гарантира бърз резултат, който ще задържите дълго време.

Представяме ви една изпитана диета за сваляне на мазнините от корема и с дълготраен ефект. Необходимо е да повторите диетата 5-6 пъти по 5 дни. Между всеки 5 дни на диета оставяйте 2 дни, в които хапвате без ограничение на храните, но в умерени количества.

Добре е да хапвате и сладки храни, за да засилите метаболизма, който винаги по време на диета се забавя.

1 ден

Бързо сваляне на мазнини от корема

закуската е пакет солети с пилешка пържола (да не е пържена)

обядът е варени картофи със сирене и маслини

вечерята е ябълки

2 ден

закуската е прясно мляко с мюсли

обядът е пилешка пържола или риба на скара

вечерята е варени картофи

3 ден

Бързо сваляне на мазнини от корема

закуската е кисело мляко и солети

обядът е пилешка пържола или риба на скара със салата от моркови

вечерята е ябълки, киви и мандарини (портокали)

4 ден

закуската е прясно мляко с мюсли (овесени ядки)

обядът е риба на скара със салата от моркови и зеле

вечерята е пилешка пържола със салата от домати и краставици

5 ден

Бързо сваляне на мазнини от корема

закуската включва плодове

обядът включва кисело мляко или прясно мляко, 1 банан и солети

вечерята включва риба или пилешка пържола със салата от моркови

Най-важното и първото правило е да изключите тестените изделия и въглехидратите. Забравете за всякакви сладкиши, торти, вафли и бонбони. Не посягайте към газираните напитки и всички сокове с консерванти. Чипсовете, снаксовете и ядките също изключете от менюто си. Намалете количеството на мазнините до минимум. Пържените храни изключете за дълго време от менюто си. Наблегнете на варени и печени ястия. Месото, което консумирате, трябва да не е мазно, да няма тлъстинки и не посягайте към кожата на пилето и крилцата.

Наблегнете на храни, които са богато на белтъчини. Доказано е че хапването на естествени пробиотици като киселото мляко, помага да по-бързо разграждане на мазнините. Изключете от менюто си саламите, наденици, кренвирши, сушени и пушени меса, пушена солена риба, майонеза, консерви и други подобни храни.

Според последни проучвания, ако хапвате всеки ден по няколко сушени сини сливи, то със сигурност ще намалите обиколката на талията си.

Бързо сваляне на мазнини от корема

Само хранителният режим не е достатъчен за сваляне на мазнините от корема. Задължително е да включите и упражнения, особено ако искате бързо да свалите коремчето. Най-важни в случай са кардио упражненията. С тях ще постигнете бърз резултат, но трябва да сте упорити.

За да постигнете желаният резултат, трябва да тичате всеки ден по 30-40 минути. Зимата можете да се възползвате от бягаща пътечка, а през останалите сезони е най-полезно да тичате навън. Когато тичате всеки ден, Вие активирате ензими в тялото си, които продължават да изгарят мазнините дори когато не тичате. Затова е и най-бързият и ефективен метод за сваляне на корема.

Бързо сваляне на мазнини от корема

Ако Ви е трудно да тичате, можете да използвате велоергометър. Не е толкова ефективен като тичането, но пак дава резултати. Бихте могли и да ходите на плуване, но е добре това да бъде всеки ден, ако искате бързи резултати.

Бързото сваляне на корема е предизвикателство и е добре да се заредите с търпение, енергия и постоянство. Резултатът няма да закъснее.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати