Admin
Администратор
- Adminпубликува в кулинарната мрежапреди 5 години, преди 5 годиниСкъпи Кулинари,
за съжаление не можем да възстановим данните въведени след 5-ти октомври и продължаваме от нивото на 5-ти Октомври. Това означава, че:
- всичко, което сте добавили в периода 5.10 - 20.11 в сайта НЕ е налично. Това включва снимки, рецепти, статии, коментари, съвети, лайкове, форумни теми и отговори.
- точките, които сте получили за периода 5.10 - 20.11 също не са налични и НЯМА как да бъдат възстановени. Съжаляваме за случилото се, но дори след 4 безсънни нощи не можем да направим нищо по въпроса.
- потребители, които са се регистрирали след 5.10 не съществуват като такива в сайта и трябва да се регистрират отново.
- тези от вас, които са заявили и получили награда след 5.10, ще имат отрицателен баланс на точките, след като им отметнем получените награди.
Предполагаме, че много от вас си пазят рецептите и снимките, които са добавяли. Затова от днес днес до края на месеца ще ви компенсираме за всяка рецепта, статия и съвет, които си добавите отново. Т.е. от днес (21.11 до 30.11) за
- всяка одобрена рецепта със снимка ще получите 35 точки;
- всяка одобрена рецепта без снимка ще получите 10 точки;
- всяка одобрена статия ще получите 35 точки;
- всеки одобрен съвет ще получите 35 точки;
Важи и за двата сайта - Ezine.bg и Gotvach.bg.
Съжаляваме за случилото се, загубата за нас е много голяма тъй като губим хиляди рецепти и статии по различните ни сайтове, както и всичко извършено и подобрено през последните 40 дни, но трябва да продължим. За съжаление техниката се разваля и колкото, и да си мислех, че сме подготвени за такава ситуация, не бяхме на 100%.
Извиняваме се на всички за причиненото неудобство. Ако някой реши да се откаже, ще го разберем, но се надяваме да бъдете с нас и занапред.
Поздрави!
Ezine.bg- Стоянка РусеноваМоите ще могат ли да се възстановят ?Харесва миОтговор
- Adminще видим, до тогава е хубаво да не питаш непрекъснато, защото имаме достатъчно работа и накрая ще ти спря коментарите.Харесва ми
- Йозлям КадироваАнабел, как успя да възстановиш рецептите, би ли споделила? Иначе при мен забелязах, че се появи съвет, който чака одобрение (който беше написан преди и беше изчезнал, след което се появи с текста, с който беше приет?)Харесва миОтговор
- Йозлям КадироваБлагодаря ви за усилията и дори да не бъдат възвърнати, все пак сте си лоялни и коректни и компенсацията наистина е много добра.Харесва ми
- AdminАнабел, браво за възстановените статии и рецепти. Начинаещ кулинар, на теб също ти възстановихме някои статии, но с тази постоянна смяна на потребителското име, това става почти невъзможно.Харесва ми2
- Йозлям КадироваБлагодаря, ще пробвам и аз :)Харесва ми
- Албена АсеноваТърся в гугъл и като открия рецептата или статията я отварям в кеширана версия и копирам. Това всеки може да го направи,и се спестява доста работа на аадмина. Поне така мисля аз,а и в Готвача админа даде такъв съвет.Харесва ми1
- Албена АсеноваСбърках,за съвет става дума,не за статия.Харесва миОтговор
- Албена АсеноваЗдравейте!Аз мисля,че успях да възстановя рецептите.Само не успях да открия статията, ,Какво убива молците?"Мисля си,че може би е изчаквала за одобрение и това да е причината.Но сега я има отново към зададените.Харесва миОтговор
- Adminняма го наличен този съвет да. Ако искаш го напиши наново.Харесва ми
- Веселина КонстантиноваБобена салата с лютеница и маслини, Вкусна мусака за начинаещи, Гювечета със салам; Свинско филе с картофи - ако има възможност за възстановяване.Харесва миОтговор
- Стоянка РусеноваЗдравейте .Нямам спомен кога съм се регистрирала ,но когато натисна на профила си ,който си направих повторно защото първия ми беше ,чрез готвача-ми изписва,-Не съществува потребител с такова потребителско име и парола."За мен това означава,че съм се регистрирала след 5.10.Но като се помъчих отново да си направя регистрация изписва ,че има такъм потребител и при написване на майла по същия начин изписва.Това е така както от телефона ми ,така и от лаптопа ми.Потребителското ми име е Tanq Rusenova.Ще помоля ако е възможно да се провери .Благодаря за което .Харесва миОтговор
- Йозлям КадироваЖалко, че се започва отново от 0, но се случват такива неща (все пак това е техника и в нея гаранция няма), но се надявам да не се случи така повече.Харесва миОтговор