Запитан от:
Колко време след хранене може да се тренира?
Снимка: gotvach.bg

Колко време след хранене може да се тренира?

Marianaот MarianaИноватор / Автор
17.10.2017

Пътят към мечтаната фигура минава не само през изнурителни тренировки във фитнес залата или на открито, но и през правилното хранене, най-вече през него.

Храненето е всъщност най-важната част от режима, затова не може да си позволите да ядетеq когато и колкото си поискате, особено ако имате намерение да тренирате.

Фитнес инструкторите са категорични, че правилното хранене не само ще ви поддържа в тонус, но и ще засили резултатите ви от тренировката.

Мнозина обаче не са наясно трябва ли да се яде преди тренировка и ако да, колко време след хранене може да се тренира.

Правилно е да се яде около 30 минути преди да влезете в залата, като храната, която поемате е препоръчително да е под формата на прости въглехидрати, постно месо, здравословни мазнини и течности.

Въглехидратите ще ви осигурят нужната за тренировки енергия, докато белтъчините в месото са жизнено важни за изграждане на главните мускули и образуването на здрави пълноценни кръвни клетки, които ще доставят хранителни вещества и кислород до всички мускули в тялото.

30 минути преди тренировка може да поемете мюсли, макаронени изделия, ориз, плодове и зеленчуци, както и малко постно месо - за предпочитане пилешко.

Не бива да прекалявате с количеството, както и не бива да забравяте да приемате достатъчно количество вода, което ще ви държи хидратирани.

Специалистите препоръчват преди тренировка да хапнете нещо познато, което обичате, като сандвич с печено пилешко или парче пица със сирене. Забравете за пържените храни, безалкохолните напитки и мазните дюнери, както и прекалено екзотичните и пикантни храни.

4
Общо 3 гласували
5 1
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати