Суперхрани за здрава коса
Superfoods for Healthy HairSuper namirnice za zdravu kosu
gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»Суперхрани за здрава коса

Суперхрани за здрава коса

Суперхрани за здрава коса
Чугунена тенджера със стъклен капак - 5 л-31%
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Чугунена тенджера със стъклен капак - 5 л
115.00 лв.
79.00 лв.
Виж ››

Нашият външен вид е отражение на това, което е вътре в тялото ни. Тайната на здравата коса, която остава все същата дълго време, е диета - богата на всички основни хранителни вещества. Въпреки че харченето на много пари за луксозни шампоани и балсами може да изглежда като правилният начин, нека не забравяме, че те могат да направят много. Правилните суперхрани за здрава коса ще работят отвътре навън, за да придадат на вашите кичури привлекателността, за която сте мечтали толкова дълго.

Ето списък със суперхрани, които със сигурност ще върнат косата ви към живот, така че не чакайте повече, време е да се отправите към, вашата кухня, хладилник или най-близкия магазин за хранителни стоки!

Броколи

Богатият състав на броколите ги прави полезни за косата, когато се приемат. Освен това могат да се ползват в домашните маски за коса и лице. Маслото от броколи също е известно средство за красива коса и кожа.

Червените Ягоди

Ягодите са полезни за косата

Ягодите са богати на всички основни хранителни вещества, от които се нуждаете за по-красива грива. Те също така подпомагат производството на колаген, който е от съществено значение за укрепване на косата и по-малко вероятно да се накъсва. Те също така са богати на антиоксиданти и витамин С, което означава, че ще имате по-добра коса след няколко дни!

Гуава

Този тропически плод е богат на витамин С, който позволява на тялото да произвежда колаген, вещество, което прави косата по-силна. Гуава е богата и на антиоксиданти, които са от съществено значение за здравия растеж на косата, придавайки на кичурите ви блясък!

Авокадо

Нашият списък на полезни храни за косата би бил непълен без добавянето на авокадо. Съдържа много хранителни вещества, включително витамини A, B6, D и E. Смята се, че зелените плодове са пълни с естествени масла, които правят гривата ви мека и еластична, като същевременно задържат влагата. Авокадото също е широко използвана съставка в редица маски за коса, опитайте тази!

Чушки

Чушки

Витамин С се намира в зелените чушки и допълнително предпазва тялото ни от оксидативен стрес, който води до косопад и побеляване. Освен това е известно, че чушките повишават кръвообращението в скалпа, което регулира растежа на косата.

Бадемът

Приемът на биотин става необходим, тъй като дефицитът може да доведе до изтъняване на косата, което сме сигурни, че не е добра гледка. Жадувате ли за гладки и здрави кичури? Имаме ви с това. Бадемите са лесни за носене и могат да се вкусят в движение.

Слънчоглед

Всеизвестен е фактът, че слънчогледовите семки са богати на цинк. Съдържанието на витамин Е и цинк осигурява достатъчно кръвообращение в скалпа, което насърчава растежа на косата. Слънчогледовите семки могат да се консумират като лека закуска или в движение!

Вижте и тези съвети за подхранване на косата.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest