gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»Грозде и тиква срещу есенната депресия

Грозде и тиква срещу есенната депресия

AdminAdmin
Дарт Вейдър
94942k
Грозде и Тиква
Чугунена тенджера със стъклен капак - 5 л-31%
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Чугунена тенджера със стъклен капак - 5 л
115.00 лв.
79.00 лв.
Виж ››

Ако се чувствате потиснати, поглеждате през прозореца и лошото време ви отказва от каквито и да е намерения, имате засилен апетит към тежки, мазни, сладки и нездравословни храни, непрекъснато ви е скучно и лениво, значи сте поредната жертва на есенната депресия.

Имате два избора – или да продължите в същия дух и накрая да посрещнете зимата с 2-3 кг отгоре, нещастно изражение и бледа кожа, или да пробвате изпитаните методи за прогонване на депресията през есента.

На първо място е менюто! Помислете добре какво слагате в устата си, защото наистина човек е това, което яде. За да избегнете отегчението и да възвърнете тонуса и желанието за живот, наблегнете на сезонните плодове и зеленчуци. Ако всеки ден включвате в менюто си грозде, тиква и ябълки, ще се чувствате по добре – и физически, и психически.

Яйцата съдържат балансирано количество белтъчини и мазнини, което означава, че са доста полезни и задължителни за редовна консумация.

Не подминавайте и червените чушки, които през есента са в изобилие на пазара. На всичкото отгоре вариантите за приготвянето им са безброй – печени, пресни на салата, пълнени, в различни гювечи и т.н.

Не на последно място, ако искате да се справите лесно и неусетно с есенната депресия, хапвайте редовно пилешко месо и риба, най-добре бяла.

Пиене на Вода

Тези два животински продукта предпочитайте, когато седнете с колежки в някое заведение по време на обедната си почивка. Ежедневно трябва да изпивате поне 1.5 литра вода и още около литър други течности, като кафе, чайове, фрешове.

Регулирайте и съня си, защото той е определящ за жизнеността и добрия тонус през деня. Препоръчително е да лягате преди полунощ и да спите поне 7–8 часа. За да подпомогнете заспиването, си приготвяйте в началото чай от маточина или жасмин.

Изгледайте преди сън някои забавна комедия. През деня физическата активност е важна – ходете пеша на работа, изкачвайте стълби, не се замисляйте дали да потичате, за да хванете автобуса.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest