Не добавяйте тези продукти към салатата си, ако искате да отслабнете

салата

Салатата е една от храните, която почти винаги участва в списъка с храните, подходящи за консумация при диети. Тя е подходяща за обяд и за вечеря, може да комбинира всякакви продукти. Но има едно много важно мещо, което не е за пренебрегване. Правилно ли комбинираме продуктите?

Така например, сосове на основата на майонеза съдържат захари, повече сол, нездравословни мазнини и по тази причина не са много подхдящи, особено при хора, спазващи диета за намаляване на килограмите.

Ако сте решили да отслабвате, в салатата не бива да присъства пържено месо. Като цяло месото е добър вариант за салата, защото осигурява на организма протеини. Но под формата на бекон, пилешки филета в корнфлейкс, са възможно най-неподходящите добавки към вашата салата.

Ако искате във вашата салата да има повече екзотика и сладки нотки, овкусете я с ягоди, грейпфрут, портокали или пресен ананас. Тези плодове спомагат изгарянето на излишните калории. Добавянето на сушени плодове не би било добра идея, защото в тях има повече захари и калории, без значение дали те са био или не.

А колко вкусни са салатите с добавени в тях бяло саламурено или синьо сирене, моцарела, бри, а може би някое друго любимо италианско, френско или швейцарско сирене. За огромно съжаление те са с високо съдържание на мазнини и калории, което забавя процеса на отслабване. Но пък от друга страна могат да се заменят с други нискомаслени и нискокалорични сирена или с обикновена извара.

салата с домашно приготвени крутони

За хрупкавост на салатата се използват крутони, а те най-често са пържени, направени от бял хляб, което означава, че добавяте рафинирани въглехидрати към менюто си. Затова е най -добре да си ги приготвите сами в къщи, като изпозвате пълнозърнест или протеинов хляб и подправки по свой вкус.

Често за разнообразие похапваме любимата салата с тортила или чипс. За съжаление те също са много калорични и съдържат вредни мазнини. Не е същото, но все пак биха могли да се заменят с малко боб или леща, които са източници на растителни въглехидрати, а също така осигуряват полезни фибри и енергия.

Ако предпочитате в салатата да има ядки, то нека те да бъдат запечени. Можете да използвате запечени орехи, бадеми, кашу, кедрови ядки, а не карамелизирани или осолени, защото както вече се досещате с тях получавате излишни мазнини и калории.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати