Мисия възможна – бързо отслабване на бедрата

бързо отслабване на бедрата

Всяка жена има своята проблемна област. За една това е дупето, за друга – корема, за трета – бедрата. Постигането на съвършенство на всяка една от тези зони може да е истинско предизвикателство. Бедрата са особено трудни за извайване – хормонално и генетично жените са предразположени да трупат мазнини именно там. Но с тренировки и хранителен режим нищо не е невъзможно.

Често с настъпването на летните месеци дамите започват да търсят бързо спасение от излишните килограми. Да, винаги е по-добре да започнем да се подготвяме за сезона на банските отрано, но никога не е прекалено късно, стига да следвате някои прости правила.

Правило номер едно за бързо отслабване на бедрата – постигане на калориен дефицит. Съвсем логично – колкото по-строга е диетата, толкова по-бързо ще премахнем натрупаното през зимата. Въпреки това препоръките са, че сваленото тегло не бива да надвишава 1.5 кг на седмица.

Отслабване

За да го постигнете, трябва да ограничите по около 300-400 калории дневно. Ако имате изградени здравословни навици, със сигурност знаете кои храни са калорични. Първото, което трябва да премахнете – сладките и пържените храни. Ако те така или иначе не присъстват в менюто ви, то ограничете мазнините и въглехидратите. Можете да намалите зехтина в салатата, да се лишите от част от овесените ядки или филийката пълнозърнест хляб, да премахнете млякото и захарта от двете си кафета дневно. Това са жертвите, които трябва да направите.

За отслабване в бедрата ви е нужен калориен дефицит

Ако не се храните здравословно обаче, задачата ви е по-трудна – важни са не само калориите, а и източникът, от който идват. 500 калории могат да бъдат един шоколад за следобедна закуска, могат да бъдат и две големи салати с месо или риба на скара, които биха били обяд и вечеря. Изборът е ваш, но помнете – бедрата ви ще отслабват не само по-бързо, а и по-красиво със здравословната храна.

Не бива да забравяте и тренировките. Концентрирайте се върху кардио и упражнения с малка тежест, които натоварват краката – клекове, подскоци, тичане, ритници. Не забравяйте и другите зони – напрягате бедрата си дори тогава, когато тренирате за корем, а бонусът е много по-хармонично тяло.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати