Идеи за кето гризини и соленки

Идеи за кето гризини и соленки

Ако сте на кето диета, най-вероятно копнеете за нещо хрупкаво, нали? Проблемът е, че картофеният чипс, тортила чипсът и други подобни обикновено са с твърде високо съдържание на въглехидрати, за да се впишат във вашата кето диета.

Какво е решението? Нашите хрупкави кето гризинки и соленки.

Тук ще ви дадем две идеи, които ще ви помогнат да си направите кето гризини и соленки в домашни условия.

Нисковъглехидратни тортила соленки

Кето соленки

Необходими продукти: 96 г бадемово брашно; 75 г настъргано сирене моцарела; 2 с.л. крема сирене; 1 голямо яйце; 1/2 ч.л. сол; 1 ч.л. кимион; 1 ч.л. чили на прах; ½ ч.л. чесън на прах; ¼ ч.л. лют червен пипер;

Начин на приготвяне:

1. Загрейте фурната до 180°C. Сложете хартия за печене в тава.

2. В голяма купа сложете моцарелата и крема сиренето. Разтопете в микровълнова за около 30 секунди, докато сиренето се разтопи. Извадете и разбъркайте добре.

3. В същата купа добавете бадемовото брашно, солта, подправките и яйцето. Разбъркайте, докато се смесят. Ако сместа не може да се разбърка хубаво, започнете да месите с ръце, докато тестото стане гладко. Охладете от 30 минути до 1 час.

4. Използвайте точилка, за да разточите охладеното тестото, докато стане много тънко – около 6 мм дебелина.

5. Печете тестото за около 10-12 минути, докато стане твърдо и златисто кафяво. Извадете тавата от фурната.

6. Използвайте нож за пица или остър нож, за да нарежете тестото на триъгълници. Внимателно отделете триъгълниците един от друг и върнете тавата във фурната. Печете още 5-10 минути до хрупкавост.

Гризинки с чедър и босилек

Кето гризини

Необходими продукти: 6 с.л. масло (стайна температура); 2 с.л. сладкарска сметана; 100 г едро настъргано сирене чедър; 25 г настърган пармезан; 30 г кокосово брашно; 2 с.л. пресен босилек, едро нарязан;

Начин на приготвяне:

1. Загрейте фурната до 165°C. Сложете хартия за печене в тава.

2. Поставете мекото масло в купа, добавете сметаната и разбъркайте с миксер.

3. Добавете сиренето чедър и пармезана и разбъркайте с помощта на шпатула. Прибавете кокосовото брашно и отново разбъркайте.

4. Внимателно добавете босилека, за да може да се комбинира напълно с останалата смес.

5. Вземете хартия за печене и поставете тестото в центъра, оформяйки го като топка с ръце.

6. Разточете тестото до около 7 мм дебелина. С помощта на резачка за пица изрежете 24 гризинки или колкото се получат. Премахнете внимателно изрязаните кето гризинки и ги поставете върху хартията за печене.

7. Сложете тавата във фурната. Печете в продължение на 12 минути. Следете ги през цялото време, за да сте сигурни, че няма да изгорят.

Да ви е вкусно!

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати