Кога мазната храна… топи килограми?

Кога мазната храна… топи килограми?

Може и да изглежда невероятно, но е истина - мазните храни водят до топене на килограми понякога. Причината е, че макар и да са калорични, те са далеч по-хранителни. Освен това мазните храни са и полезни за здравето.

Така че не се отчайвайте - приемането на повече калории всъщност може да е равно на загуба на тегло. И най-големите математици сигурно ще се затруднят да докажат това равенство, но въпреки това мазнините могат да ви помогнат да останете слаби. Да, човешкото тяло е пълно с мистерии.

Защо яденето на мазнини помага да останем слаби?

Кога мазната храна… топи килограми?

За да отслабвате, докато ядете мазно, е достатъчно да заложите на полезните мазнини в менюто, да приемате умерено протеини и да премахнете захарта, за да накарате организма си да търси “гориво” от резервите на мазнини.

Истината е, че най-големият враг на всеки хранителен режим си остава захарта, която много често е скрита в готовите храни и която масово се консумира в излишък. Освен това проблемът на рафинираната захар е, че тя доставя на организма само празни калории, които нямат никаква хранителна стойност.

Обратно, мазните храни са важни от хранителна гледна точка, защото са засищащи, което позволява да се ограничи желанието за ядене. Резултатът не е един и същ от това да хапнеш резенче пушена сьомга или пет бонбона, нали! Първото ни дава шанса да спрем, докато второто ни зове да довършим пакета.

Кои са полезните мазни храни?

Кога мазната храна… топи килограми?

Не е лесно, когато човек няма представа как да определи кои мазни храни могат да са онези, които ще му позволят да свали килограми.

Затова е хубаво да си припомняте, че трябва да ядете естествените мазнини и да забравите за трансмастните киселини, използвани от хранително-вкусовата промишленост при производство на сладкиши, пица и други вкусотии.

Защо компаниите ги използват ли? Много просто - защото са лесни за употреба, защото са евтини и защото осигуряват трайност.

Що се отнася до полезните мазнини, те се съдържат в авокадото, маслодайните семена и растения, мазните риби. Не се колебайте да включите в менюто си и яйцата и дори бекон, шунка, наденица и други продукти от свинско месо.

Няма да качите килограми!

Е да, разбира се, ако не консумирате вредни мазнини и захар, няма да има никаква причина да искате да отслабвате. И все пак никой не е светец, особено когато насреща е вкусът на храната.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати