gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»Как точно шоколадът спомага за отслабването

Как точно шоколадът спомага за отслабването

Как точно шоколадът спомага за отслабването

Както знаем, шоколадът може да бъде различен - млечен, бял и тъмен.

Белият шоколад по същество изобщо не е шоколад, тъй като му липсват какаови зърна, а има само какаово масло.

Млечният шоколад съдържа какаови зърна, но в малки количества - до 35%. Останалите съставки са какаово масло, захар, мляко на прах и различни добавки.

В млечния шоколад има много захар, така че това не е най-полезният продукт за отслабване.

Съвсем различно нещо е тъмният шоколад. Именно за него е насочена тази статия.

Консумация на шоколад

Най-често тъмният шоколад се произвежда без външни добавки. Той съдържа малко захар, но съдържанието на какаови зърна е доста високо - от 75 до 99%.

За тези, които искат да отслабнат, ви съветвам да си купите шоколад с оптималното съдържание на какао 80-85% и повече.

Тъмния шоколад съдържа голям брой антиоксиданти, елементи, които неутрализират действието на свободните радикали. Антиоксидантите предотвратяват стареенето на организма, особено стареенето на мозъчните клетки.

В състава на шоколада има специални вещества, които помагат за производството на хормона на радостта - серотонин. Благодарение на това свойство шоколадът помага да се отървете от депресията, подобрява настроението, регулира кръвното налягане и дори предотвратява инсултите.

Борбата със стреса е много важен момент при отслабването!

Компонентите на шоколада предотвратяват окисляването на холестерола, което означава, че използването на това лечение намалява риска от атеросклероза.

Използването на тъмен шоколад увеличава чувствителността на клетките към инсулин, следователно - намалява риска от развитие на инсулинова резистентност и подобрява разпределението на глюкозата. По този начин глюкозата навлиза в клетките, за да генерира енергия и не се съхранява в депото за мазнини.

Колко шоколад мога да ям и кога?

Колко шоколад да ядем и кога

Най-доброто време за ядене на шоколад е сутрин. Яжте шоколад за закуска между закуска и обяд. Последните часове за консумация на шоколад са 16-17 часа, след това време яденето на сладкиши строго не се препоръчва.

Наведнъж можете да ядете до 30 г шоколад, а това е 1/3 от бара - доста, нали? Но яденето на шоколад всеки ден не си заслужава, особено ако искате да отслабнете.

Поглезете се с този вкусен продукт 2-3 пъти седмично и няма да страдате от забраните за сладкиши, с които много хора губят килограми сами.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати