Храни, които ви гарантиран подкожни мазнини

Храни, които ви гарантиран подкожни мазнини

Всички обичаме да си хапваме вкусно, но понякога този навик може да окаже негативно влияние на организма ни. Ако и вие искате да се грижите за фигурата си, тогава е важно не само да тренирате, но и да се храните здравословно, балансирано и правилно.

Ако искате да се радвате на красива и стройна фигура, тогава е добре да минимизирате консумирането на тези 10 храни. Не забравяйте обаче, че е важно и да водите активен начин на живот и да спортувате редовно.

Храни, които ви гарантират подкожни мазнини

1. Захар

Захарта води до натрупване на мазнини

Тя се отнася към продуктите в категорията бързи въглехидрати. Попадайки в организма, тя ни придава сили и енергия. От една страна това е добре, тъй като така ще се чувстваме бодри, но, от друга страна, прекалената консумация на захар ще спомогне за отлагането на мазнини по тялото. Именно затова е добре да ограничите този продукт, ако искате винаги да изглеждате стройни и красиви.

2. Бял хляб

Днес съществуват много различни видове хляб. Допреди години се смяташе, че абсолютно всички видове хляб са вредни, но днес вече е ясно, че това важи само за белия. Причината за това е, че при приготвянето му той се лишава от всички полезни вещества на семената и реално консумирате само калории, които се лепят после на тялото ви.

3. Тестени изделия

Искате ли релефно и стегнато тяло? Ако да, тогава трябва да забравите за тези продукти. Всички те имат в състава си нишесте и захар, като това неминуемо ще окаже влияние на фигурата ви и натрупването на подкожни мазнини.

4. Газирани напитки и сок

Газирнаите напитки са причина за натрупване на мазнини

Съгласно последните изследвания, в 1 литър купешки сок се съдържа седмичната норма на захарта. Сами можете да си представите какво би се случило с вас, ако редовно пиете много такива напитки и как ще повлияе това на фигурата ви. Доказано е и че именно те са едни от най-вредните напитки, като затова са най-прекият път към натрупването на подкожни мазнини.

5. Шоколад

Както повечето десерти, той също съдържат бързи въглехидрати. Характерното за тях е, че ви зареждат с енергия, но за сметка на това много бързо привиквате към подобни сладки със съдържанието на бързи въглехидрати в състава. Ако редовно си хапвате шоколад, тогава това неминуемо ще окаже пагубно влияние на силуета ви.

6. Изкуствено пюре

Храни, които ви гарантиран подкожни мазнини

Да, това може и да е по-бърз начин да си приготвите вечеря, но за това удобство ще се наложи да платите своята цена и това е вашата идеална фигура. Като цяло всички подобни продукти, които са полуготови, имат подобен ефект и способстват за натрупването на подкожни мазнини.

7. Каша от грис

Дори и да обичате да си хапвате тази каша, е добре да минимизирате консумацията ѝ. Причината е, че тя отново съдържа познатите ни вече бързи въглехидрати и всичко след това се случва по вече познатата ни схема Въглехидрати-инсулин-глюкоза-наднормено тегло. Освен това грисът става много калорчен продукт, тъй като към него се добавя масло, прясно мляко и захар. Именно това го превръща в една истинска калорийна бомба, която неминуемо ще доведе до натрупването на подкожни мазнини.

8. Бира

От бира имаме мазнини по корема

Това е другата напитка, която може да ви попречи да имате идеална фигура. Именно бирата е виновна за образуването на коремче, ако се консумира редовно и в големи количества. Освен това тази напитка има и много висок гликемичен индекс, което е много вредно за зравето.

9. Нишесте

Веднага искаме да кажем, че естествено нишесте, което се съдържа в картофите, ориза, бобовите култури и други продукти е полезно. То стабилизира имунитета и пречи на възпалителни процеси. Нишестето, което се съдържа в майонезата, десертите и другите подобни изделия, е рафинирано и модифицирано. Именно то е вредно за здравето и води до натрупване на подкожни мазнини, както може да доведе и до появата на атеросклероза, хормонални нарушения и излишно тегло.

10. Фурми

Фурмите са калорични и трупат мазнини по тялото

Именно те бият рекорда по най-висок гликемичния индекс, но и при консумирането им в по-големи количества могат да са вредни за здравето. В състава им влизат бързите въглехидрати, които водят до привикване.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати