gotvach.bg»Статии»Хранене и Здраве»Убийци на мазнините сред храните

Убийци на мазнините сред храните

EvgeniaEvgenia
Готвач
346416549
Убийци на мазнините сред храните
Модерен сушилник за чинии и прибори Лукс
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Модерен сушилник за чинии и прибори Лукс
36.00 лв.
Виж ››

Често хората прекаляват с диетите, когато става въпрос за отслабване. Те ограничават консумацията на почти всяка жизненоважна храна за организма и се фокусират само върху фитнес упражнения и краш /силно нискокалорична и в крайна сметка „катастрофална“ диета за сваляне на килограми/.

Важно е обаче да се приема достатъчно количество калории и хранителни вещества, за да се отслабне ефективно и без вредни последствия.

Храната, която се приема, трябва да бъде богата на основни хранителни вещества, така че да останем сити и заредени с „гориво“ за по-дълъг период от време.

Идеята е да се яде по-малко от някои храни и повече от определени хранителни продукти, за да е сигурно, че диетата е идеално балансирана.

Ето няколко храни, които топят мазнините при консумирането им:

Мастни риби

Мастните риби като сьомга, риба тон и скумрия са най-добрите за отслабване. Те съдържат омега-3 мастни киселини /клас мастни киселини, които не се произвеждат от организма, а се получават от ежедневната ни диета или хранителни добавки/, които са известни с това, че намаляват появили се възпаления, както и риска от сърдечно-съдови заболявания. Рибата е чудесна храна за изграждане на мускули.

Кафе

Кафето е широко консумирана напитка по целия свят. Много хора предлагат намаляване на приема на кафе /при поглъщането на много кофеин, някои хора започват да изпитват нервност. След прием на кофеин се отделят и значително повече стомашни сокове, които с времето водят до киселини, развитие на язви, гастрити и др/. Но кофеинът помага за изгарянето на мазнините, което подпомага отслабването. Освен това приемът на кофеин повдига настроението и повишава нивото на концентрацията.

Яйца

Убийци на мазнини

Яйцата са много полезни за здравето на сърцето. Много хора избягват яйчния жълтък поради високото му съдържание на холестерол, но едно цяло яйце всъщност защитава здравето на сърцето и е „убийствена“ храна при отслабване. Яйцата също така поддържат човек сит за по-дълъг период от време и намаляват желанието за консумация на нездравословни храни.

Кокосово масло

Кокосовото масло е заредено с многобройни ползи за здравето. Това масло засилва метаболизма и има свойства за потискане на апетита и изгаряне на мазнини. Включете кокосовото масло в диетата си, за да увеличите максимално изгарянето на мазнините.

Зелен чай

Редовният прием на зелен чай също е свързан със загуба на тегло. Проучванията показват, че зеленият чай може да помогне за намаляване на риска от сърдечно-съдови заболявания и рак. Пийте зелен чай сутрин, за да тонизирате тялото си.

Ябълков оцет

Оцетът топи мазнини

Ябълковият оцет се използва от много дълго време и е доказано, че е полезен за здравето. Той е признат за намаляване на апетита и регулиране на кръвното налягане и нивото на инсулин при хора, страдащи от диабет.

Лют червен пипер

Тази подправка може да намали появили се възпаления и да предпази от увреждане на клетките. Различни проучвания показват, че лютият пипер може да помогне за постигане и поддържане на здравословно тегло. Опитайте се да добавите тази подправка към диетата си, за да свалите телесните мазнини.

Кафяв ориз

Този натурален пълнозърнест продукт е с високо съдържание на хром (наред с желязото, фосфора, магнезий, калий, калций/, което помага на организма да регулира нивата на захарта. Кафявият ориз също е богат на различни хранителни вещества, които са от съществено значение за отслабване.

Зехтин

Зехтинът топи мазнини

Изключете маслото от дневното си меню и изберете зехтин, когато се опитвате да отслабнете. Зехтинът е пълен с омега-3 мастни киселини, които поддържат червата, мозъка и др.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати